رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: در شهرستان قلعه گنج بر اساس شعار «کار برای مردم با مردم»در راستای اجرای طرح های توسعه ای اقدام می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سعیدی کیا در نشست تبیین طرح شهر نمونه اقتصاد مقاومتی قلعه گنج با حضور وزیر کشور افزود: اقتصاد مقاومتی به معنای استفاده تمام و کمال از ظرفیت های کشور است که یکی از این ظرفیت ها،نیروی متخصص و جوان است.

وی با اشاره به اینکه اجرای شهر نمونه اقتصاد مقاومتی قلعه گنج به دلی لزوم اعتمادسازی در بین مردم اندکی به طول انجامید، خاطرنشان کرد: یکی از نکات اساسی برای اعتمادسازی بین مردم و مسئولان این است که مسئولان مردم را باور داشته باشند.

وی یادآور شد:رهبر معظم انقلاب اسلامی در یک دیدار دستور دادند.که محرومیت زدائی و توانمند سازی مردم را از یک نقطه آغاز کنید که من این موضوع را با هیچکس در میان نگذاشته بودم که استاندار کرمان ایده شهر نمونه اقتصاد مقاومتی قلعه گنج را مطرح و پیگیری کردند.

وی در ادامه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی به آبادانی مناطق محروم اشاره و عنوان کرد:یکی دیگر از نکات قابل توجه در شهر نمونه اقتصاد مقاومتی قلعه گنج،همکاری دولت و بنیاد مستضعفان برای اجرای این کار است.

وی خاطرنشان کرد:همکاری بسیار خوبی بین دولت و بنیاد مستضعفان برای اجرای این طرح وجود دارد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: طرح ، توسعه ، قلعه گنج ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار