عبدالرضا رحمانی‌فضلی عصر امروز در سفر به این شهرستان از طرح پرورش دام 3 هزار بز شیری و کارگاه قالیبافی بانوان قلعه‌گنجی بازدید کرد.

باید مردم قلعه گنج را توانمندکنیمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عبدالرضا رحمانی فضلی با تأکید بر اینکه طرح‌های اقتصادی قلعه‌گنج در دیگر نقاط کشور نیز قابل اجرا است، گفت: باید مردم قلعه‌گنج را توانمند کنیم.

وی با ابراز رضایت از انجام طرح‌های توانمندسازی در قلعه‌گنج عنوان کرد: تمام اختیارات وزیر به فرماندار و استاندار کرمان تفویض می‌شود تا توسعه منطقه سرعت بیشتری بگیرد.

کارگاه قالیبافی مورد بازدید وزیر کشور نیز در سال گذشته با انعقاد تفاهم‌نامه بین بنیاد علوی و شرکت فرش کرمان راه‌اندازی شده و طی یک سال گذشته از مجموع 84 دار قالی در حال بافت 10 فرش کامل و بریده شده است.

همچنین طی این مدت حدود 120 نفر آموزش قالیبافی دیده‌اند که این دوره‌ها سه ماهه است.

وی در این سفر یک روزه از کارخانه‌ها، طرح‌های روستایی، طرح‌های دامپروری این شهرستان بازدید کرده و در جلسه تبیین طرح شهر نمونه اقتصاد مقاومتی شرکت می‌کند.

شهرستان قلعه‌گنج شهر الگوی اقتصاد مقاومتی ملی در استان کرمان به فاصله 400 کیلومتری از مرکز استان واقع شده و وسعت آن 14 هزار و 200 کیلومتر و طول آن 390 کیلومتر است

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.