قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: باید فرهنگ وقف در جامعه اسلامی احیا و تقویت شود تا زمینه جذب مشارکت‌های مردم در این حوزه فراهم آید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ عبدالرضا عابد امروز در نشست مسؤولان اوقاف و امور خیریه اردبیل اظهار کرد: ما تا زمانی که در کشور نتوانیم فرهنگ وقف را احیا کنیم همچنان با دغدغه‌ها و مشکلاتی در حوزه‌های مختلف روبه‌رو خواهیم شد در حالی که یکی از ارکان تحقق اقتصاد مقاومتی توجه به همین ارکان وقف است.

وی گفت: بازرسی دقیق و نظارت اثربخش، اهرمی قوی و پرتوان برای رشد و کمال هر مجموعه و سازمان است.

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: باید فرهنگ وقف در جامعه اسلامی احیا و تقویت شود تا زمینه جذب مشارکت‌های مردم در این حوزه فراهم آید.

عابد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی بالاخص شهید مهدی باکری و رزمندگان تیپ 37 حضرت عباس (ع) اردبیل اظهار کرد: در سال جاری که مزین به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است باید تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی دولتی و خصوصی به ویژه مدیران و مسؤولان سازمان اوقاف و امور خیریه، اقدامات و وظایف خود را بر اساس راهبرد سال انجام دهند.

وی در راستای تحقق این شعار، با اقدام و عمل در حفظ اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و به ثمر رسیدن منویات مقام معظم رهبری گام بردارند.

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به وظایف و رسالت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه و انتظارات رهبر انقلاب از نهاد ممتاز وقف، عنوان کرد: باید از فرصت‌ها و منابع به درستی استفاده شده و در راستای رفع مشکلات و عقب افتادگی‌ها و پیگیری مستمر و موثر برنامه‌ها و اقدامات تلاش ویژه‌ای انجام شود.

عابد افزود: باید با توجه به تعهدات مقرر شده جایگاه اقدامات و برنامه‌های انجام شده معلوم و مشخص شود و ایرادات و موانع موجود با همفکری و تعامل حل و فصل شود چرا که در این راستا نظارت و بازرسی‌ها تأثیرات بسیاری دارد.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، احیا ، تقویت ، فرهنگ ، وقف ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.