معاون استاندار و فرماندار ویژه دزفول از اختصاص 100میلیارد ریال اعتبار برای خرید ماشین آلات در بخش های محروم سردشت و شهیون این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حبیب اله آصفی معاون استاندار و فرماندار ویژه دزفول گفت: این اعتبار معادل 30 درصد کل اعتبارات شهرستان دزفول است که جهت محرومیت زدایی در بخش های سردشت و شهیون هزینه خواهد شد.

وی با بیان محرومیت های شهرستان دزفول اظهار داشت: همواره از دزفول به عنوان شهری ثروتمند یاد می شود ولی هیچگاه به محرومیت های بخش های سردشت و شهیون پرداخته نشده است.

آصفی افزود: با پیگیری انجام شده و بازدید برخی مسئولان کشور از بخش های سردشت و شهیون مشکلات این 2 بخش محروم دردست پیگیری است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه دزفول تصریح کرد: اگر طرح ملی پاشنه زاگرس در دزفول اجرا شود لالی و اندیکا و شهرکرد به یکدیگر متصل خواهند شد و جاده شرق و شمال استان خوزستان هموار می گردد.

حبیب اله آصفی به اعتبارات امسال نیز اشاره کرد و گفت: راه وشهرسازی شهرستان دزفول پروژه های حیاتی در شهرستان دزفول دارد که با توجه به اینکه اعتبارات امسال واقع بینانه تر از سال گذشته برنامه ریزی شده امیدواریم بتوانیم حق مردم به ویژه مناطق محروم را که تاکنون نادیده گرفته شده را ادا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 200 هکتار از جنگل های زاگرس در محدوده شهرستان دزفول واقع شده اند که رسیدگی و حفظ این سرمایه ملی نیازمند اعتبار ویژه می باشد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.