معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری دزفول از پیش بینی 533 میلیارد ریال اعتبار از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان برای این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالحسین پوررکنی بیان کرد: سرجمع کل اعتبارات امسال شهرستان دزفول 533 میلیارد ریال می باشد که از این میزان 290 میلیارد ریال مربوط به اعتبارات نفت و استانی و حدود 239 میلیارد ریال اعتبار متوازن یا ماده 180 می باشد .

وی افزود: این اعتبار طبق برنامه ریزی و بررسی صورت گرفته و در وضعیت کنونی اقتصادی کشور اختصاص یافته است و مدیران دستگاه های اجرایی باید علاوه بر این اعتبار با تلاش و پیگیری بیشتر نسبت به جذب این اعتبار اقدام کنند.

محمد نجفیان دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان دزفول اظهار داشت: 1 هزارو 330 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح های نیمه تمام بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی شهرستان دزفول اختصاص یافته است.

وی افزود: طبق دستور سازمانی ،به طرح هایی که کمتر از 80درصد پیشرفت فیزیکی دارند اعتباراتی اختصاص نیافته است .

نجفیان گفت: علاوه بر این پرداخت هشت درصد اعتبارات به بنیاد مسکن،10 درصد به تامین آب آشامیدنی ،سه درصد به حوزه های علمیه و یک درصد به بسیج الزامی است .

فریدون روغنی زادگان رییس عمران و برنامه ریزی فرمانداری ویژه دزفول نیز گفت:کل اعتبارات استان خوزستان در سال جاری 6 هزار میلیارد ریال می باشد.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات امسال شهرستان دزفول نسبت به پارسال بین 25 تا 30درصد رشد یافته است گفت: امسال بیش ترین اعتبار به راه وشهرسازی و آب و فاضلاب روستایی اختصاص یافته است.

روغنی زادگان افزود: هفت میلیارد و 700 میلیون ریال برای تعریض و بهسازی جاده چهارراه آوج ، چهار میلیارد و 620 میلیون ریال 2بانده کردن جاده بن جعفر ، 10 میلیون ریال برای نصب گاردریل و خط کشی جاده سردشت در بخش راه در دزفول در نظر گرفته شده است که بیشترین رقم اعتبار نسبت به سایر بخش ها می باشد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین 500 میلیون ریال برای ساخت دبیرستان 5 کلاسه رفیعیان در نظر گرفته شده ضمن اینکه 200 میلیون ریال نیز برای احداث پایگاه امداد ونجات شهیون پیش بینی شده است.

روغنی زادگان اعتبار درنظر گرفته شده برای عمران روستایی وعشایری دزفول در سال جاری 802 میلیون ریال ،فرهنگ هنر و گردشگری 10 میلیارد ریال جهت حفظ و نشر آثار دفاع مقدس اعلام کرد و گفت:6 میلیارد ریال برای بهسازی روستای شوهان سفلی و اجرای طرح هادی و 802 میلیون ریال برای بهسازی دیگر روستاها در نظر گرفته شده است.

وی افزود: علاوه بر این برای مطالعات طرح آبرسانی روستاهای توت علیا،چمبره و توت سفلی 48 میلیون ریال در نظر گرفته شده است .

رئیس برنامه ریزی فرمانداری دزفول اظهار کرد:علاوه بر این طبق الزام 800 میلیون ریال جهت تعمیر و نگهداری حوزه علمیه دزفول ،14 میلیارد و 930 میلیون ریال احداث حوزه علمیه الزهرا و 15 میلیارد ریال مرکز خدمات حوزه های علمیه شهرستان دزفول اختصاص یافته است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.