پس از فوت پدر و مادر بهادر عبدی در سانحه رانندگی، اهالی فوتبال در اینستاگرامشان این ضایعه را به وی تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با انتشار خبر درگذشت پدر و مادر بهادر عبدی، هافبک فعلی تیم پیکان اهالی فوتبال با انتشار پست هایی در صفحه اینستاگرامشان این ضایعه را به وی تسلیت گفتند.

گفتنی است؛ بهادر عبدی بازیکن سابق تیم های پرسپولیس و راه آهن بامداد روز دوشنبه در یک سانحه رانندگی پدر و مادر خود را از دست داد.

علی کریمی در پست اینستاگرام خود نوشت: تسليت به بهادر جان بابت از دست دادن پدرومادر عزيزش، خدا بهت صبر بده. 


محسن مسلمان در پست خود نوشت: داداش تسليت ميگم از دست دادان مادر و پدر باهم خيلي سخته خدا صبر بده بهت


علی علیپور در پست اینستاگرام خود نوشت: داداش تسليت ميگم نميدونم چي بگم واقعا خدا بيامرزه پدر و مادرتو . خدا صبر بده بهت.


میلاد محمدی در پست خود نوشت: داداش غم آخرت باشه.


کمال کامیابی نیا در پست اینستاگرام خود نوشت: داداش غم اخرت باشه خدا بهت صبر بده.



علی پروین در پست خود نوشت: از دست دادن پدر و مادر خیلی سخته تسلیت میگم در گذشت پدر و مادر بهادر عبدی رو انشاالله خدا بهش صبر بده.


رضا خانزاده در پست اینستاگرام خود نوشت: نمیدونم چی بگم فقط از خدا میخوام بهت صبر بده، خدا رحمتشون کنه.


علی دایی در پست خود نوشت: بهادر عزیز؛ از شنیدن چنین خبری بسیار متاسف و متاثر شدم. درگذشت ناگهانی پدر و مادر عزیزتان ضایعه بزرگی است. این مصییت وارده را از صمیم قلبم به شما دوست و شاگرد خوبم و خانواده داغدارتان تسلیت می گویم. از خداوند متعال برای شما و خانواده داغدارتان صبر و شکیبایی را ارزو می کنم و برای این دو عزیز از دست رفته مغفرت و امرزش الهی را ازدرگاه خدواند متعال مسالت دارم. تسلیت صمیمانه خودم،همکارانم در کادر فنی نفت و بازیکنان نفت تهران که بسیاری از انها دوستان و همبازیانت بوده اند را پذیرا باش. همه ما از شنیدن این خبر تلخ متاثر هستیم.ما را در غم بزرگ خود شریک بدان.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار