خیر تهرانی از 200 دانش‌آموز یتیم در شهرستان های راز و جرگلان و جاجرم حمایت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه مراسم جشن شادی کودکان آسمانی به منظور حمایت از دانش آموزان یتیم و محروم و با حمایت دکتر هادی منظوری خیر تهرانی برگزار شد ، گفت : بیش از 200 دانش‌آموز ممتاز و نیازمند از شهرستان‌های جاجرم و راز و جرگلان در جشن شادی کودکان آسمانی حضور داشتند که همه آن‌ها تحت حمایت خیر تهرانی قرار گرفتند.

اهرابی در این مراسم با اشاره به برگزاری جشن عاطفه ها در استان افزود : سال های گذشته جمع آوری کمک های مردمی در قالب پایگاه های نیکوکاری انجام می شد، اما امسال با حذف این پایگاه، تلاش می کنیم تا کمک ها از طریق شماره حساب و درگاه های اینترنتی به حساب اعلام شده از سوی این نهاد، جذب شود.

وی افزود : جشن عاطفه ها امسال به صورت گسترده و با رویکردی متفاوت نسبت به سال های گذشته در ٢۵ شهریور و ١٠مهر در مدارس استان برگزار می شود.

عباس اهرابی با اشاره به 6 هزار دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد استان، گفت: این نهاد حمایتی با تمام توان به دانش آموزان و مددجویان خدمات رسانی می کنند اما با رشد روز افزون فقر، این نهاد برای خدمات رسانی بیشتر به مشارکت خیران، نیکوکاران و دستگاه های اجرایی نیازبیشتری دارد.

وی شماره حساب ١۴٠٠۵٠٨٠٠۴٠ نزد بانک مسکن به نام کمیته امداد خراسان شمالی را برای جذب کمک های مردم نوع دوست و خیر خراسان شمالی در جشن عاطفه ها، اعلام کرد و خواستار حضور پررنگ تر خیران برای تامین نیازهای دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی جاری شد.

هادی منظوری خیر تهرانی در این جشن گسترش فرهنگ ایثار، بخشش و یتیم‌نوازی را از اهداف این اقدام دانست و گفت: کودکان و دانش‌آموزان محروم همانند فرزندان ما هستند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم با همکاری خیران خراسان شمالی، تمامی افراد محروم را تحت پوشش قرار دهیم و اکنون نیز توانستیم هزینه‌های تحصیلی این دانش‌آموزان محروم از قبیل کلاس‌های تقویتی، کتب، شهریه کلاس‌ها و حتی هزینه‌های موردی بیماری‌ها را پوشش و در مسیر ازدواج نیز کمک‌حال این افراد خواهیم بود.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.