حوزه علمیه خواهران استان یزد رتبه اول پذیرش بانوان طلبه در کشور رابه خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد از کسب رتبه اول کشور حوزه علمیه خواهران استان یزد در جذب طلبه خبر داد .

کارگرافزود: با تلاش همه عزیزان اعم از مدیران، کادر مدارس، تبلیغ چهره به چهره و تبلیغات صدا و سیما و رسانه ها در این زمینه استان یزد در سال تحصیلی ۹۶- ۹۵ در ردیف نخست بیشترین آمار جذب طلبه سطح دو قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی تصریح کرد: سال تحصیلی گذشته تعداد هزار نفر در سطح یک تا چهار ثبت نام کردند که این آمار با رشد 40 درصدی به هزار و 473 نفر رسید که ظرفیت قبولی ما با توجه به مدارس هر شهرستان، 700 نفر در سطح حدود در کل استان خواهد بود.

وی اظهار امیدواری کرد: با ارتقای وضعیت مدارس علمیه خواهران استان یزد از نظر کیفیت بنا و سایر مشخصه های یک مدرسه استاندارد از نظر کمی و کیفی، تعداد پذیرش خواهران طلبه در استان یزد افزایش یابد و همه علاقه مندان تحصیل در حوزه بهره مند شوند.

 مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد تعداد بانوان طلبه در حال تحصیل را تا پایان سال تحصیلی گذشته حدود 2700 نفر اعلام کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم تا سقف هزار نفر در سطوح دو تا چهار پذیرش کنیم.

انتهای پیام/ی  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.