چهاردهمین نشست شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری با محوریت بررسی وضعیت تیم های اول تا سوم لیگ برتر وزنه برداری برای اعزام به رقابتهای جام باشگاه های آسیا برگزار شد

انوشیروانی برنامه تمرینی وزنه برداران را به شوراء ارائه می دهد

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛  چهاردهمین نشست اعضاء شورای فنی فدراسیون وزنه برداری که با حضور رییس فدراسیون و اکثریت اعضاء در محل فدراسیون وزنه برداری برگزار گردید، مصوباتی را به دنبال داشت که در نهایت از مهمترین این مصوبات می توان به صدورمجوز اعزام و حضور دو باشگاه (ذوب آهن اصفهان و ملی حفاری اهواز) قهرمان و تیم سوم جدول رده بندی لیگ فصل گذشته (94) به رقابتهای قهرمانی جام باشگاه های آسیا در چین و نیز حذف (باشگاه یاسین پیش رو ) بدلیل عدم پرداخت بدهی های معوقه این باشگاه به سازمان لیگ فدراسیون وزنه برداری و نیز خلف وعده در پرداخت مطالبات معوقه و باقی مانده از مبلغ قرارداد برخی از ملی پوشان وزنه برداری که در فصل گذشته با یاسین پیش رو قرارداد امضاء کرده بودند اشاره کرد.

برهمین اساس مصوبات چهاردهمین نشست شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری در خاتمه این جلسه به ترتیب به شرح زیر است:

1-درخصوص تیم های متقاضی جهت شرکت در مسابقات باشگاه های آسیا،باتوجه به انجام مراحل مربوط به تعهدات مالی باشگاه ها با اعزام باشگاه ذوب آهن قهرمان فصل گذشته لیگ وزنه برداری به این رقابتها موافقت گردید. همچنین درخصوص باشگاه یاسین پیشرو قم که عنوان نایب قهرمانی فصل گذشته را دارد، با عنایت به عدم اجراء موارد خواسته شده درخصوص ارسال تسویه حساب مالی این باشگاه به سازمان لیگ ، باشگاه یاسین پیش رو از گردونه اعزام به رقابتهای جام باشگاه های قاره آسیا حذف شده و سهمیه دوم باشگاه های ایران برای حضور در این رقابت بین المللی به تیم سوم جدول رده بندی فصل گذشته یعنی ملی حفاری اهواز واگذار می گردد. لذا این تیم (ملی حفاری) نیز میبایست روند مقررات اجرایی ابلاغ شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون وزنه برداری را طبق مقررات رعایت نماید.

2-مقررگردید اردوی تیم ملی وزنه برداری جوانان در تاریخ 27/06/95 یک برنامه کنترل تمرین با نظارت کادرفنی تیم ملی و به جهت ارزیابی وضعیت رکوردی و آمادگی 18 وزنه بردار حاضر در اردوی آسیایی جوانان دردستور کار داشته باشند تا در نهایت پس از برگزاری این کنترل تمرین ، با خط خوردن 7 وزنه بردار که شرایط ضعیف تری نسبت به دیگر اردونشینان دارند، تیم ملی جوانان تمریناتش را تا 26 مهرماه با حضور 11 وزنه بردار ادامه دهد. پس از آن نیز در تاریخ 26 مهرماه سرمربی تیم ملی با انجام یک رکوردگیری تمرینی تکلیف مسافران آسیایی وزنه برداری ایران در رده سنی جوانان را برای اعزام به دوئل آسیایی ژاپن مشخص کرده و برای تصویب لیست نهایی دراختیار شورای عالی فنی قرارمی دهد.

3-مقرر گردید پانزدهمین جلسه رسمی شورای عالی فنی در تاریخ (4 مهرماه) راس ساعت 10 صبح در خصوص بررسی برنامه های سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان (سجاد انوشیروانی) در فدراسیون وزنه برداری با حضور وی برگزار گردد. همچنین شانزدهمین نشست رسمی شورا متعاقبا مقرر شد در تاریخ (27 مهرماه) راس ساعت 10 صبح جهت بررسی نهایی اسامی تیم ملی وزنه برداری جوانان اعزامی به مسابقات آسیایی ژاپن برگزار شود.همچنین در این جلسه (نشست شانزدهم شورای فنی) رییس کمیته پیشکسوتان با حضور در جلسه اعضاء شورای عالی را در جریان نتایج و عملکرد تیم ملی پیشکسوتان اعزامی به رقابتهای جهانی آلمان قرار دهد.

4-در نشست چهاردهم شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری؛ موارد کلی و جزیی مربوط به اعزام تیم ملی پیشکسوتان به رقابتهای جهانی آلمان از زبان علیرضا شیخ الاسلامی رییس این کمیته به سمع و نظر اعضاء شورای عالی رسید و درنهایت مورد تایید شورا قرار گرفت. گفتنی است موارد طرح شده توسط رییس کمیته پیشکسوتان شامل ؛تعداد نفرات اعزامی (28 وزنه بردار) به همراه ( 5 نفر داور بین المللی ) ،( 1 سرمربی و 4 کمک مربی) برای اعزام به این دوره از پیکارهای جهانی پیشکسوتان بود.

5-درخصوص برگزاری نخستین جشنواره استعدادیابی نونهالان وزنه برداری سراسر کشورکه در استان گلستان برگزار گردید،ضمن تشکر از کمیته استعدادیابی مقرر شد جهت برگزاری هرچه باشکوهتراین همایش بزرگ در رده سنی نونهالان در سال آتی شیوه نامه و شرایط استاندارد برگزاری این جشنواره تدوین و به استانهای سراسر کشور ابلاغ گردد.


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار