تیم ملی جوانان کشورمان که خود را برای مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در ژاپن آماده می کند، اردوی آماده سازی خود را از 13 شهریور با 13 وزنه بردار در کمپ تیم های ملی آغاز خواهد کرد.

آغاز اردوی تیم ملی با 13 وزنه بردار از 13 شهریوربه گزار ش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ اردوی تیم ملی جوانان با 13 وزنه بردار جوان از روز شنبه(13 شهریور) تشکیل می شود که وحید ربیعی بعنوان سرمربی و فراز رامهرمزی نیز بعنوان مربی هدایت این تیم  را در مسابقات آسیایی جوانان ژاپن برعهده دارند.

 طبق قانون فدراسیون وزنه برداری در سال 95، تمامی وزنه برداران و در بدو ورود به اردوی تیم ملی موظف به انجام آزمایش دوپینگ هستند. ملی پوشان جوان نیز پس از اخذ تست دوپینگ و محرز شدن پاکی و سلامتی کامل مجوز ادامه فعالیت در اردوی تیم ملی جوانان را کسب می کنند. در غیر اینصورت ملی پوشان دعوت شده به اردوی جوانان اگر از بابت دوپینگ مشکلی داشته باشند قطعا از اردو خط می خورند و طبق قانون با خاطیان برخورد می شود.

وزنه بردارانی که نامشان در حوضچه جهانی وادا (بابت اخذ لحظه ای و سرزده تست دوپینگ)قرار دارد و توسط کادرفنی به تیم ملی دعوت می شوند ، اگر از حضور در اردو سرباز زده و مثل سایر ملی پوشان در محل برگزاری اردوهای ملی حضور پیدا نکنند، قطعا بعنوان وزنه بردار بازنشسته به حساب آمده و نامشان از گردونه وزنه برداران فعال خارج خواهد شد.

برهمین اساس نفرات دعوت شده در اوزان مختلف به شرح زیر هستند:
دسته 62 کیلوگرم: علیرضا طاهریان
دسته 77 کیلوگرم: مصطفی زارعی
دسته 85 کیلوگرم: عارف خاکی و رامین ولی پور
دسته 94 کیلوگرم: رضابیرالوند، مهردادقهرمانی و رحمان اورامه
دسته 105 کیلو گرم: پیمان جان، علیرضا دهقان و محمدحسین رئیسی
دسته 105+ کیلوگرم: امیرحسین فضلی، علیرضاسلیمانی و سعید رضازاده

مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان آسیا از اواسط آبان ماه در ژاپن برگزار می شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار