مراسم افتتاحیه مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان کشور رده سنی16 و17 سال در سالن مجموعه ورزشی تختی شهرستان مراغه با حضور علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛  مراسم افتتاحیه مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان(رده سنی16 و17 سال) کشور یادواره شهید اسماعیل اعلمی در سالن ورزشی تختی شهرستان مراغه با حضور علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری، دکتر داود باقری رییس کمیته پزشکی فدراسیون، سرهنگ علی فیضی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان مراغه، شهروز باستان اداره ورزش و جوانان شهرستان مراغه و دیگر مسئولان این شهر برگزار شد.

پس از قرائت کلام اله قرآن مجید توسط مصطفی مرادی دبیر هیات وزنه برداری شهرستان مراغه سرود ملی کشورمان نواخته شد تا تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات از جلوی جایگاه مسئولان رژه رفتند.

علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری در سخنان خود به نوجوانان نکات مهمی را یادآور شد و گفت: این دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان کشور در رده سنی 16 و17 سال یادواره شهید اسماعیل اعلمی است که در 8 سال دفاع مقدس به شهادت رسیدند.دفاع مقدس دیگر پس از قهرمانی ورزشکار کشورمان در بازی های المپیک 2016 ریو رقم خورد که هنوز عرق بدنش شان خشک نشده، مدال خود را تقدیم به شهدای مدافع حرم می کند.

وی ادامه داد: این افتخار برای پیشکسوتان و مربیانی است که در این عرصه فعالیت می کنند و با محبت و عشق به وزنه برداران نوجوانان طریقه پهلوانی را آموزش می دهند.

رییس فدراسیون وزنه برداری تاکید کرد: در مراسم رژه ورزشکارانی را می دیدم که آنها چهره های مدال آور بازی های المپیک دوره های آینده خواهند بود و روی سکوهای المپیک توانمندی های خود را به جهانیان نشان می دهند.

مرادی در پایان خاطرنشان کرد: از دست اندارکارن و عوامل فنی تشکر می کنم که با آموزش مبانی اخلاقی، ویژگی های پهلوانی را به شاگردان خود گوشزد می کنند. قهرمانی در میادین بین المللی پس از سالها از یاد می رود ولی پهلوان در یاد مردم و دیگر دوستداران ورزش باقی می ماند.

در ادامه مراسم افتتاحیه شهروز باستان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان مراغه نیز حضور علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری، تمامی مسئولان این مجموعه، ورزشکاران، مربیان و سرپرستان تیم های را باعث خوشحالی ورزش این شهر دانسته و تصریح کرد: به وزنه برداران خیر مقدم عرض می کنم و از اکبر مرادی رییس هیأت وزنه برداری شهرستان مراغه و همچنین از مصطفی مرادی دبیر هیأت این شهر بخاطر کوشش های شبانه روزی آنها تشکر و قدردانی کرد.

همچنین عرفان مرادی وزنه بردار نونهال مراغه ای و فرزند مصطفی مرادی دبیر هیأت وزنه برداری شهرستان مراغه با مهار وزنه 50 کیلوگرم در حرکت دوضرب، حاضران در مراسم افتتاحیه را به وجد آوردند.

در پایان مراسم افتتاحیه لوح های تقدیر از سوی هیأت وزنه برداری شهرستان مراغه به علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری تقدیم شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار