افسر نگهبان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از حریق یک منزل مسکونی در خیابان دلاوران این شهر، توسط پسر 22 ساله ای خبر داد.

پسر 22 ساله خانه‌اش را به آتش کشیدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ احمد مرندی گفت: ساعت 2:37  صبح امروزوقوع یک مورد حریق در محله دلاوران مشهد به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که عوامل گروه نجات و آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: پس از حضور آتش‌نشانان سه ایستگاه شماره 23، 25 و 26 درمحل مشاهده شد که طبقه همکف یک ساختمان مسکونی چهار طبقه در این محله دچار حریق شده و دود ناشی از شعله‌های‌ آتش کل طبقات فوقانی آن را فراگرفته بود .
وی گفت: آتش‌نشانان همزمان با قطع برق و گاز ساختمان و دیگر اقدامات ایمنی به اطفای حریق پرداختند و با اطفای آتش در کمترین زمان ممکن از گستردگی آن و سرایت به طبقات فوقانی جلوگیری کردند .
افسر نگهبان سازمان آتش‌نشانی با اشاره به اینکه بروز این آتش سوزی گسترده که بخش زیادی از منزل مسکونی تقریباً 80 متری را در بر گرفته بود ، خسارات جانی نداشت، افزود: خسارات مالی ناشی از این حادثه نیز بالا برآورد شده است.
 احمد مرندی گفت: شواهد اولیه حاکی از این بود، پسر 22 ساله خانواده ساکن در طبقه همکف خود اقدام به آتش زدن این خانه کرده است.
انتهای پیام// م.م

برچسب ها: پسر ، خانه ، آتش ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.