خداحافظی با بخاری های نفتی و گازی مدارس تا پایان سال 96

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از خداحافظی با بخاری های نفتی و گازی تا پایان سال 96کشور از خبر داد.

مرتضی رئیسی رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص نحوه تجهیز کلاس‌های درس برای سال تحصیلی آینده و رعایت ایمنی آن گفت: طی 3 سال گذشته اقدامات قابل توجهی در راستای ایمنی مدارس و تجهیز سیستم گرمایشی‌ آن انجام شده است.

وی با بیان اینکه نصف کلاس‌های درس کشور از نظر گرمایشی استانداردسازی شده‌اند ادامه داد: با توجه به فعالیت‌های انجام شده خوشبختانه طی سه سال اخیر هیچ حادثه ناگواری رخ نداده است البته باید نسبت به افزایش کیفیت ایمنی تلاش کنیم.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه تا پایان سال 96 با تمام بخاری های نفتی و گازی مدارس خداحافظی می کنیم، عنوان کرد: برای سال تحصیلی پیش‌رو 50 هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده تا بخشی از مدارس به ویژه در مناطق دور دست و سردسیر ایمن‌سازی شود.

رئیسی با بیان اینکه بخش عمده خطاهایی که تاکنون رخ داده نیز مربوط به عوامل انسانی بوده گفت: چنانچه منابع کافی در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد قادر به تجهیز تمامی مدارس از لحاظ گرمایشی و سرمایشی است.

وی اظهار کرد: با توجه به اقدامات انجام شده اکنون سعی بر این است تا در مناطق سردسیر نهایت ایمنی از لحاظ تجهیز سیستم گرمایش لحاظ شود.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.