لرستان؛

به بهره ‌برداری ‌رسیدن17 مدرسه در بروجرد

مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد گفت: ۱۷ مدرسه خیر ساز و مشارکتی با ۱۹۶ کلاس درس و با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز و سازمان نوسازی و بازسازی مدارس در شهرستان بروجرد به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ ابوالفتحی گفت: به‌رغم وجود کمبودات مالی امسال آموزش‌وپرورش شهرستان بروجرد موفق به تعمیر و بازسازی 52 واحد آموزشی در این شهرستان شده است.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های ارزیابی عملکرد در 114 مدرسه این شهرستان افزود: به دلیل قرار گرفتن مباحث کیفیت‌بخشی به آموزش در دستور کار آموزش‌وپرورش این تعداد واحد آموزشی ازنظر پیشرفت تحصیلی مورد ارزیابی کارشناسان امر قرارگرفته و در این راستا مدارس تعالی بروجرد با کسب بالاترین امتیاز آموزشی از سوی وزارتخانه مربوط موفق به کسب رتبه برتر کشور شده است.

مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد با اشاره به کسب رتبه نخست کیفیت برتر آموزشی توسط مدرسه شاهد این شهرستان گفت: این مدرسه با بهبود سطح آموزشی خود در بازدیدهای اخیر کارشناسان موفق به کسب رتبه نخست از بین 368 مدرسه شاهد کشور شده است.

وی با اشاره به بهره‌برداری از 17 مدرسه خیر ساز و مشارکتی در شهرستان بروجرد افزود: این مدارس با مجموع 196 کلاس درس و با زیربنای 13 هزار مترمربع درمجموع هفت میلیارد تومان از سال گذشته تاکنون جذب مشارکت‌های مردمی داشته و باهمت سازمان نوسازی مدارس احداث‌شده که عملیات بهره‌برداری از آن‌ها در بسیاری از روستاهای این شهرستان در مهرماه امسال آغاز می‌شود.

ابوالفتحی با اشاره به شناسایی مدارس آسیب‌پذیر گفت: در این راستا 24 مدرسه که در معرض آسیب‌های اجتماعی بوده‌اند شناسایی‌شده و قرار است با تعامل سازنده نیروی انتظامی بروجرد گشت‌های انتظامی در مسیر این مدارس در دو نوبت صبح و عصر مستقر شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.