مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: 32 هزار دانش‌آموز پایه اول به دبستان در سال تحصیلی جدید به جمع دانش‌آموزان لرستانی اضافه می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ کریمی‌فر گفت: در 31 شهریور ماه امسال جشن شکوفه‌ها با ورود 32 دانش‌آموز پایه اولی در مدارس استان برگزار می‌شود.

وی افزود: هم‌اکنون 320 هزار دانش‌آموز در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم در 4207 آموزشگاه و در قالب 15 هزار کلاس درس مشغول به تحصیل هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان درخصوص ساماندهی سرویس ایاب و ذهاب مدارس استان گفت: در این راستا کمیته‌ای متشکل از آموزش و پرورش، شورای شهر، شهرداری، راهنمایی و رانندگی تشکیل شده و بحث تخصصی آن انجام شده است به محض نهایی شدن، آخرین وضعیت سرویس مدارس اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی افزود: نیاز است به منظور امنیت خاطر والدین دانش آموزان در سال تحصیلی جدید، ساماندهی سرویس‌های ایاب و ذهاب دانش آموزان را در دست اقدام داریم.

کریمی‌فر گفت: زنگ آغاز سال تحصیلی جدید همزمان با سراسر کشور و با حضور 320هزار دانش آموز در 4207 آموزشگاه سوم مهرماه جاری با حضور مسئولین کشوری و استانی در لرستان نواخته خواهد شد.

انتهاي پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.