مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: این اداره برای آغاز سال تحصیلی و بهار تعلیم و تربیت از آمادگی کاملی برخوردار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ ابوالفتحی گفت: سال تحصیلی جدید با بازگشایی مدارس از شنبه سوم مهر ماه رسما آغاز میشود.

وی افزود: همچنین بیش از 4600 دانشآموز پایه اول ابتدایی از 31 شهریور ماه سال تحصیلی خود را آغاز میکنند و آئین زنگ شکوفهها ویژه این دانشآموزان در این روز به صورت نمادین در دبستان دخترانه شاهد بروجرد برگزار میشود.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید مراسم نمادین زنگ مهر این شهرستان سوم مهرماه در مدرسه دوره اول متوسطه استعدادهای درخشان این شهرستان برگزار میشود.

ابوالفتحی در ادامه از تعمیر و بهسازی 185 واحد آموزشی شهرستان بروجرد از مهرماه سال گذشته تاکنون خبر داد و افزود: همچنین از نیمه دوم سال گذشته تاکنون با کمک خیرین 45 واحد آموزشی بهسازی و تجهیز شده است.

وی با اشاره به وجود 17 واحد آموزشی خیرساز با 196 کلاس درس و زیربنای 13 هزار مترمربع گفت: تعدادی از این مدارس ابتدای سال تحصیلی پیش رو افتتاح می‌شوند.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد افزود: همچنین از سال گذشته تا کنون اعتبار 7 میلیارد تومانی از محل مشارکتهای مردمی جذب شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از مجموع 107 دانشآموز لرستانی راه یافته به المپیاد علمی لرستان، 47 نفر را دانشآموزان شهرستان بروجرد تشکیل دادهاند که در نهایت یک دانشآموز از این شهرستان رتبه برتر را از آن خود کرده است.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد روند تجهیز و بهینهسازی فضاهای ورزشی اداره آموزش و پرورش بروجرد را قابل قبول خواند و افزود: تغییرات رخ داده در این حوزه سهم قابل توجهی در استفاده بهینه دانشآموزان از فضاهای ورزشی فراهم کرده است.

ابوالفتحی سپس خواستار همکاری و تعامل ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان بروجرد از جمله شهرداری و نیروی انتظامی به منظور زمینه3سازی مطلوب آغاز سال تحصیلی در این شهرستان شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.