مرحله دوم جشن عاطفه ها دهم مهر ماه همزمان با سراسر کشور در سطح مدارس استان برگزار می شود.

19هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ یحیی صادقی با اشاره به اینکه جشن عاطفه ها هر سال قبل از آغاز سال تحصیلی به منظور کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان نیازمند برگزار می شود،گفت: در حال حاضر 19 هزار دانش آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان قرار دارند که ترک تحصیل کرده اند و این موضوع خطرناکی است.

وی افزود: برای کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند باید از تمام ظرفیت جشن عاطفه ها بهره بردو دستگاه های عضو ستاد جشن عاطفه ها نیز باید در این زمینه نقش آفرینی کنند.

صادقی با اشاره به این که امسال جشن عاطفه ها طی دو مرحله برگزار می شود، خاطرنشان کرد: مرحله دوم جشن عاطفه ها دهم مهرامسال به منظور بهره مندی از ظرفیت مدارس و دانش آموزان در مدارس سراسر استان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت مردمی مهم ترین اصل در کمیته امداد است زیرا ما معتقدیم بدون کمک مردم نمی توانیم به موفقیت دست پیدا کنیم.

صادقی یادآورشد: کمیته امداد به تنهایی نمی توانددر جهت رفع محرومیت قدم بردارد و همه ی دستگاه های باید در جهت رفع محرومیت در استان تلاش کنند.
انتهای پیام/ ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار