مانع شدن از حضور ایرانیان در حج امسال از سوی آل سعود ترس آنها از اعلام فریاد مظلومیت حاجیان فاجعه منا بوده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت:امسال حکومت عربستان راه را بر حاجیان ایرانی برای انجام مناسک حج به خانه خدا بستند چراکه خوب می دانند حاجیان ایرانی هیچگاه لب به سکوت ندوخته و اگر حضور داشتند فریاد مظلومیت حاجیان پارسال را به گوش جهانیان می رساندند.

حجت الاسلام حشمت رستمی اعلام کرد: پارسال فاجعه ای انسانی و جنایتی علیه ایران رخ داد که هیچگاه در تاریخ محو نخواهد شد که در آن حاکمان بی مذهب آل سعود و به ظاهر مسلمان که خود را خادمان حرمین شریفین می نامند بی توجه به ناله های انسانهای بی گناه که در حین انجام مناسک حج بودند این فاجعه انسانی را رقم زدند.

وی افزود: بستن راه تردد زائران و نظاره گر بودن مرگ تدریجی آنها گویا برای آل سعود لذت بخش بود و بدون شک همینگونه نیز بوده چراکه انسان کشی در مکتب وهابیان جزء فرایض شمرده شده است.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: به دلیل بی تدبیری، سوء مدیریت و بی کفایتی آل سعود تعداد زیادی از زائران بیت الله الحام و از جمله 500 حاجی ایرانی پیش از عید قربان قربانی شدند و دردناکتر اینکه خادمان حرمین شریفین زیر بار این مسوولیت این جنایت نرفته و اجازه بررسی این فاجعه انسانی را به کسی نمی دهند.

وی اظهار کرد: اسف بار تر اینکه مدعیان حقوق بشر که مدام ایران را به اتهام عدم رعایت حقوق بشر تحریم کرده هیچگاه در این زمینه سخنی بر لب نیاورده و گویا چشمان حقیقت بین آنها کور شده که چنین فاجعه مصیبت باری را هرگز ندیده اند.

رستمی بیان کرد: ما به پیروی از مقام معظم رهبری و دولتمردان جمهوری اسلامی همچنان این حادثه را محکوم و براعت خود را از آل سعود اعلام می کنیم به امید روزی که سرزمین وحی از خاندان آل سعود پاک شود.




 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.