با اقدام به موقع نیرو های انتظامی استان مرکزی سرکرده سارقان خودروهای سنگین با 13 فقره سرقت دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛ سرکرده باند سارقان محموله های خودروهای باری، بعد از دستگیری در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی استان به 13 سرقت در شش استان کشور اعتراف کرد.
سرهنگ "یوسف سپهوند" جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت:‌ در پی وقوع چندین فقره سرقت محموله خودروها در محورهای مواصلاتی استان، بررسی موضوع به صورت تخصصی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس استان ارجاع شد.
وی افزود: با شروع تحقیقات مشخص شد که سارقان در چندین استان کشور، سرقت هایی مشابه را انجام داده اند که در بعضی از سرقت ها نیز ضمن سرقت محموله ها، سارقان اقدام به ضرب و شتم رانندگان نموده و آنها را در بیابان رها می نمودند.
سرهنگ سپهوند ادامه داد: با تعاملات انجام شده با پلیس آگاهی در استان هایی که سرقت ها در آنجا رخ داده بود، سرانجام سرنخ هایی از اعضای باند سرقت به دست آمد.
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در مراقبت های نامحسوسی که از سوی کارآگاهان پلیس انجام شد، مشخص شد که سارقان کامیونی را به همراه محموله آن از استان قم سرقت کرده اند.
وی ادامه داد: بلافاصله برنامه ریزی لازم برای دستگیری سارقان آغاز شد تا اینکه کامیون سرقت شده در جاده ای منتهی به استان لرستان شناسایی شد و با هماهنگی با پلیس لرستان خودروی کامیون متوقف و راننده آن که سرکرده این باند سرقت بود، دستگیر شد.
سرهنگ سپهوند در ادامه گفت:‌ با هماهنگی دستگاه قضایی متهم دستگیر شده به پلیس آگاهی استان انتقال شد ودر مراحل بازجویی به 13 فقره سرقت از محموله های خودروهای باری اعتراف کرد.
این مقام انتظامی اضافه کرد: تا کنون متهم اصلی پرونده به شش فقره سرقت خودرو به همراه محموله آن و هفت فقره سرقت از محموله های خودروها در سطح محورهای مواصلاتی استان های خوزستان، لرستان، مرکزی، قم، اصفهان و همدان به کمک دیگر همدستانش اعتراف کرده است.
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به اقدامات انجام شده در کشف اموال سرقتی گفت:‌ در ادامه تحقیقات مشخص شد که اموال سرقت شده به متصدی یکی از فروشگاه های زنجیره ای در یکی از استان ها فروخته می شده که بلافاصله وی نیز دستگیر و تلاش برای دستگیری دیگر همدستان وی نیز ادامه دارد.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، سارقان ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.