رئیس ستاد بازسازی بافت فرسوده دوگنبدان گفت: تاکنون 180 واحد مسکونی در بافت فرسوده شهر دوگنبدان بهسازی شده است.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ رئیس ستاد بازسازی بافت فرسوده دوگنبدان با بیان اینکه بیش از 300 واحد مسکونی در بافت فرسوده شهر دوگنبدان در حال انجام مراحل تخریب و بازسازی است گفت: 143 واحد نیز مجوز تخریب دریافت کرده اند.

عمادی با بیان اینکه بیش از 3 هزار واحد در بافت فرسوده دوگنبدان برای تخریب شناسایی شده اند افزود: این واحدها در محدوده محلات رادک، لبنان و سادات و در خیابان کیامرثی شهر دوگنبدان قرار دارند.

رئیس ستاد بازسازی بافت فرسوده دوگنبدان به تسهیلات دولت برای بازسازی واحدهای مسکونی واقع در بافت فرسوده دوگنبدان اشاره کرد و ادامه داد: برای بازسازی واحد های مسکونی در بافت فرسوده 300 میلیون ریال وام با بهره 5 درصد و بدون ضامن و 60 میلیون ریال هم بلاعوض به متقاضیان پرداخت می شود.

عمادی گفت: صدور پروانه و پایان کار و تهیه نقشه ساختمان بطور رایگان و نصب انشعابات آب، برق، گاز و تلفن نیز بطور رایگان انجام می شود.

رئیس ستاد بازسازی بافت فرسوده دوگنبدان افزود:کار تخریب و حمل نخاله های ساختمان و تسطیح زمین بطور رایگان برای متقاضیان انجام می شود.

عمادی ادامه داد: شیب تند، معابر کم عرض و پلکانی ، عمر بالای منازل ، استفاده از مصالح نامرغوب ، تراکم زیاد، بافت فرسوده دوگنبدان را به یکی از مهمترین بافت های فرسوده در معرض خطر کشور تبدیل کرده است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.