آگاهی از نقشه راه ضروریست

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه ما امروز با جریانی روبرو هستیم که یک نگاه دو سویه دارد ، افزود: به قول رهبر کسی که نقشه راه در دست نداشته باشد گمراه می شود.

آگاهی از نقشه راه ضروریستبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حسین شریعتمداری با بیان اینکه ما باید نقشه راه خودمان را بشناسیم و نقشه راه حریف را بدانیم تا بتوانیم مواضع و عملکردها را در این بین به مقایسه بگذاریم گفت:این کار دشوار و زمان بر نیست در این راه روشن گری وجود دارد و به راحتی می شود مسیر اصلی را تشخیص داد.

وی با اشاره به اینکه عوامل نفوذی دو نوع هستند یکی برای تخریب و ترور و جاسوسی و یک نوع دیگر هستند که به ان ها فسیل زنده می گویند افزود:فسیل زنده نفوذی است که برای ورود به ساختار نظام فسیل شده است

مدیر مسئول روزنامه کیهان اظهار داشت: اگر مواضع افراد را با خط حرکت نظام انطباق دهیم هرگاه دیدیم زاویه دارد شک کنید اگر ادامه پیدا کرد بیشتر شک کنیم.

حسین شریعتمداری با اشاره به ایتکه جریاناتی که به ظاهر باهم اختلاف دارند اگر در موضوعی با هم اعتلاف کردند به تابلوی اعتلاف توجه نکنید و شک کنید اضافه کرد: مردم ما در جریان فتنه این مسئله را درک کردند.

وی گفت: افرادی که حقوق نجومی می گیرد 234 میلون در یک ماه می گیرد چنین ادمی را باید ترد کنید لذا خیلی راحت به تلوزیون می اید از مردم عذر خواهی کند.

مدیر مسئول روزنامه کیهان افزود: مبالغ هنگفت در مقابل کاری که می کنند اهمیت ندارد چنین ادم هایی یقین بدانید به فکر مردم نیستند.این ها شایستگی و لیاقت این جایگاه را ندارند.

حسین شریعتمداری اظهاذ داشت: ما در شرایط بسیار خطیری هستیم دشمن اصرار دارد بگوید در شرایط خطر ناک هستیم اما اینطور نیست ان هایی که بحران ندیده اند امروز را بحران می بینند.

انتهای پیام//

 

برچسب ها: آگاهی ، نقشه ، ضروری ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.