کرمانشاه ؛

صدور 9 پروانه استاندارد واحد‌های تولیدی

مدیر کل استاندارد استان کرمانشاه، از صدور اولین پروانه کاربرد علامت استاندارد فرآورده مایع دستشویی در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛محمودرضا نیازی گفت: پس از انجام بازرسی‌ها و نمونه‌برداری از فرآورده مایع دستشویی از یک واحد تولیدی و مطابقت نتايج با استاندارد ملی مربوطه، به واحد توليدی اجازه داده شد در صورت تداوم انطباق با استانداردهای ملی به مدت سه سال از علامت استاندارد بر روی كالای خود استفاده كند.

 نیازی با اشاره به صدور 9 پروانه کاربرد علامت استاندارد جهت فرآورده‌های واحد‌های تولیدی استان گفت:پنج پروانه کاربرد علامت استاندارد به علت عدم رعایت الزامات استاندارد تعلیق و چهار پروانه کاربرد علامت استاندارد نیز باطل شد.

وی ادامه داد: از آنجایی که استفاده از علامت استاندارد در زمان تعلیق و ابطال بر روی کالاهای مربوطه جرم محسوب می‌شود، لذا در زمان تعلیق پروانه استاندارد، نظارت کارشناسان استاندارد بر واحدهای تولیدی مذکور افزایش می‌یابد تا از وقوع تخلفات احتمالی جلوگیری به عمل آید و در صورت مشاهده تخلف از سوی تولیدکننده مراتب به مراجع قانونی ارجاع می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.