گوگل و هواوی که در گذشته با هم همکاری داشتند به تازگی دست به ساخت محصول جدیدی زده اند که به زودی روانه بازار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خبرهای اخیر منتشر شده خبر  از همکاری گوگل و هواوی به گوش می‌رسد که تصمیم به تولید تبلتی جدید با همکاری یکدیگر دارند .

یک وبلاگ نویس آمریکایی به نام  Evan Blass  عنوان کرد هواوی و گوگل در حال کار کردن بر روی تبلت 7 اینچی هستند که تا پایان سال به بازار معرفی می‌شود.

 در گذشته گوگل نکسوس های جدیدش  را با کمپانی‌‌‌ های هواوی و ال‌جی تولید کرد و این محصول می‌توان گفت شاید  از سری جدید نکسوس ها باشد.

 لازم است بدانید گوگل در همکاری موفقی با هواوی داشت که نتیجه این همکاری که Huawei Nexus 6P بود توانست بهتر از همکاری گوگل با HTC در نکسوس 9 عمل کند.



اگر اطلاعاتی درباره مشخصات فنی این محصول جدید می خواهید باید گفت که از مشخصات فنی این تبلت تنها 4GB RAM فاش شده است و جزئیات دیگری ارائه نشده است.نکته جالب برای این همکاری جدید هواوی و گوگل که یک تبلت نام مناسب است  و این در حالی است که گوشی هوشمند جدید گوگل Pixel و Pixel XL نام‌گذاری شده است .

 البته باید گفت که   هواوی دست به ثبت نام تجاری Huawei 7P زد که برخی معتقد هستند که این نام؛ نامی است که در همکاری جدید هواوی و گوگل بر روی تبلت جدید گذاشته خواهد شد. گفتنی است؛ تبلت 7 اینچی گوگل و هواوی می‌تواند جای بسیاری از گوشی‌های ۶ اینچی که در دست کاربران است را بگیرد.


منبع:Phonearena
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار