کروم بوک جدید گوگل که به مراتب بزرگتر و مقاومتر شده و از برنامه های androids نیز پشتیبانی می کند به زودی وارد بازار می شود.

به گزارش خبرنگار فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کروم بوک تقریبا همان لپ تاپ است ولی جدا از ظاهری ظریفتر در یک سری از ویژگی ها تفاوت‌های کلیدی‌ای با یکدیگر دارند، به طور مثال در کروم بوک به نظر نمی رسد در عمل سیستم عاملی در کار باشد. البته قطعاً هیچ دستگاهی بدون سیستم عامل کار نمیکند. ولی در این دستگاه از آن سیستم عاملی که در ویندوزها به یاد داریم خبری نیست و در عوض همه ی آنچه در اختیار داریم یک صفحه ورود زیبا به همراه یک مرورگر است. این دستگاه فقط برای استفاده کاربرانش از اینترنت ساخته شده است.

در طول چند سال اخیر تغییرات بسیار زیادی در عرصه تکنولوژی رخ داده که یکی از آنها به روز شدن و تحت وب شدن دستگاههاست و اصطلاحاٌ مسیری را به وجود می‌آورد که به سیستم ابری ( Cloud) معروف است. بدین ترتیب دستگاه های امروزه نیز باید آماده و مجهز برای استفاده کامل از خدمات ابری باشند. هرچند لپ تاپ و دسکتاپ های بزرگ  هنوز بسیاری از اجزای غیر ضروری را از گذشته به همراه خود دارند. شاید بتوانیم با اطمینان بگوییم که کروم بوک می‌تواند دنیای کامپیوتر را تغییر دهد.

 در ماه می گوگل وعده اضافه کردن برنامه های androids برای سیستم عامل chrome os را داد این خبر از آن جهت برای کاربران کروم بوک حائز اهمیت است که میلیون ها برنامه در اختیارشان قرار می گیرد و بالاخره با اضافه شدن این دو به هم شاهد ارتقاء کیفی کروم بوک خواهیم بود.

کروم بوک جدید گوگل ، با ویژگی های جدید وارد بازار می شود


کروم بوک جدید گوگل ، با ویژگی های جدید وارد بازار می شود


انتهای پیام/ 
برچسب ها: کروم بوک ، گوگل ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.