اگر مسئولی غیر همسو باشد، فرمانداران باید پاسخگو باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ استاندار گیلان در گردهمایی فرمانداران، بخشداران و معاونان فرماندار سراسر استان گفت: اگر مسئول اداره‌ای در شهرستان غیر همسو اعلام شود، مسئولیت آن با فرماندار و در بخش نیز با بخشدار است.

محمدعلی نجفی با اشاره به پروژه‌های افتتاح شده در هفته دولت در امسال گفت: در هفته دولت هزار و 187طرح  با اعتباری بیش از هزار و 423 میلیارد تومان استان افتتاح شد که از این میزان بیش از 750 میلیارد تومان مربوط به بخش خصوصی بود.

وی با بیان اینکه در هفته دولت اخیر آخرین فعالیت‌های قابل بیان از طریق دولتمردان ارائه شد، افزود: میزان پروژه‌های اجرایی در استان به قدری زیاد بود که فرصت افتتاح برای همه آنها مهیا نشد و بخشی از آن باقی ماند.

استاندار گیلان به واگذاری 82 درصد از پروژه‌های مسکن مهر در استان خبر داد و افزود: تمام سعی ما بر این است تا پروژه‌های مسکن مهر استان تا پایان سال 95 به اتمام برسد.

وی اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم تصویر مناسبی از عملکرد و دستاوردهای دولت یازدهم داشته باشیم باید سال‌های پیش از آغاز کار دولت تدبیر و امید را به یاد آوریم.

نجفی افزود: در دولت یازدهم کار بزرگی در بخش مهار تورم صورت گرفت که حتی آن دسته از مخالفین دولت که انصاف را رعایت می‌کنند این مهم را پذیرفته‌اند.

استاندار گیلان به کاهش تورم به زیر 9 درصد در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و افزود: با اقدامات خوب صورت گرفته در دولت تدبیر و امید رشد اقتصادی منفی 6.4 درصد در آغاز کار دولت اکنون به رشد  4 درصدی رسیده است.

نجفی با یادآوری وضعیت بهداشت و درمان در شروع به کار دولت یازدهم اظهار داشت: در آن روزها با متقاضیانی که به دلیل عدم توان مالی خواستار ترخیص بیماران خود از بیمارستان‌ها بودند مواجه بودیم.

وی به اقدامات خوب دولت تدبیر و امید در بخش بهداشت و درمان اشاره کرد و افزود: دولت یازدهم با بهره‌گیری از تبصره قانون شرایطی را برای مردم جامعه فراهم کرد تا بیماران در حوزه روستایی حتی در عمل‌ های سنگین تنها با 3 درصد و در حوزه شهری نیز تنها با 6 درصد پرداختی روند درمان خود را طی می‌کنند و این دستاورد بزرگی است.



انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.