50 هزار مسکن مهر تا مهر ماه امسال افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ قائم مقام وزیر راه و شهر سازی در رشت گفت: 2 میلیون و 215 هزار واحد مسکن مهر در کشور در نظر گرفته شده بود که با تسهیلات بانکی تاکنون یک میلیون و  915 هزار واحد تکمیل شده است.

احمد اصغری مهرآبادی افزود: 750 هزار واحد از این واحدهای مسکن مهر در دولت یازدهم ساخته و تکمیل شد.

وی با بیان اینکه تا پایان مهر ماه امسال سهم دولت یازدهم از مسکن مهر به 800 هزار واحد می رسد، گفت: تا پایان امسال علاوه بر تامین خدمات زیر بنایی 300 هزار واحد مسکن مهر افتتاح خواهد شد.

استاندار گیلان نیز با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 80 درصد مسکن مهر گیلان به متقاضیان واگذار شده است، گفت: تلاش می کنیم تا پایان امسال بیشتر واحدهای باقی مانده تحویل داده شود.

محمدعلی نجفی افزود : از 74 هزار واحد مسکن مهر گیلان تاکنون 61 هزار واحد تحویل داده شده است.

وی کمبود امکانات زیربنایی را از مهمترین مشکلات مسکن مهر در گیلان عنوان کرد و افزود: بیشتر از 50 درصد از مشکلات زیربنایی برجای مانده مسکن مهر نظیر جاده های دسترسی، آب، برق و مخابرات در 3 سال گذشته برطرف شده است.

استاندار گیلان پیش بینی نشدن فضاهای آموزشی مناسب در طرح‌ های مسکن مهر به ویژه مسکن مهر رشت را یکی دیگر از این مشکلات زیربنایی برشمرد و گفت: با توجه به اعتبارات استانی و کمک وزارت راه و شهرسازی امیدواریم این نقیصه زودتر برطرف شود.

محمدعلی نجفی در ادامه با بیان اینکه شهرستان انزلی نقش بسزایی در توسعه گیلان دارد، افزود: هیچ گاه نگاه توسعه‌ گیلان از بندرانزلی خارج نخواهد شد.



انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.