مصرف گاز CNG در استان یزد 10 درصد افزایش یافت.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛سیدباقر نورالدینی رئیس واحد CNG شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد گفت: در پنج ماه نخست سال جاری 44میلیون و 447هزار متر مکعب گاز CNG در استان یزد مصرف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 10درصد افزایش یافته است.
 
 نورالدینی افزود: در پنج ماه امسال بیش از 44میلیون 400هزار متر مکعب گاز CNG در استان یزد توزیع شده و تلاش شده تا با نظارت مستمر 45باب جایگاه CNG در این مدت فعال باشد و ارائه خدمات کنند.
 
وی گفت: افزایش 10درصدی مصرف گاز CNG در استان یزد به عنوان یک سوخت پاک بیانگر تمایل مصرف کنندگان به استفاده از سوخت جایگزین بنزین است.
 
رئیس واحد CNG شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی یزد تصریح کرد: با برنامه ریزی کارشناسان این واحد و سایر همکاران منطقه تلاش براین است تا پایان شهریورماه که افزایش سفرها را داریم تمامی جایگاه های استان برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان فعال باشند .
 
نورالدینی گفت: در حال حاضر چهل و ششمین جایگاه CNG استان در شهر اردکان در حال تست نهایی و رفع نواقص است که در آینده نزدیک با حضور مسئولان به صورت رسمی بهره برداری خواهد شد.
 
وی با تاکید بر لزوم رعایت نکات ایمنی در مراکز عرضه سوخت گاز گفت: پیاده کردن سرنشین، باز کردن درب صندوق عقب و سوختگیری از سوی اپراتور جایگاه از الزامات ایمنی است که باید توسط مراجعان به جایگاه های CNG رعایت شود.
 
در حال حاضر 120باب ایستگاه انواع سوخت ها در استان یک میلیون و 80هزار نفری یزد فعال است.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.