مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: جشن عاطفه ها امسال طی دو مرحله در این استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛یحیی صادقی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه جشن عاطفه ها امسال به گونه ای متفاوت نسبت به سال های قبل برگزار می شود، افزود: در ارزیابی های انجام شده در کشور به این نتیجه رسیده ایم که چادرهای جمع آوری کمک های مردمی در سطح خیابان ها نصب نشود.

ویازوجود42 مرکز نیکوکاری در سطح استان کرمان خبر داد و افزود:شهروندانمی توانند کمک های غیر نقدی خود را به این مراکز اهداء کنند.

صادقی خاطرنشان کرد : بیشترین تاکید کمیته امداد استفاده از روش ها و سامانه های نوین برای جمع آوری کمک های مردمی است.

وی تصریح کرد: سامانه تلفنی #1*8777* برای دریافت کمک های مردمی به محرومان راه اندازی شده است.

وی همچنین افزود:شماره حساب 2203136105 بانک ملت و شماره کارت 5859837000064879 برای دریافت کمک های مردمیاستان کرمان پیش بینی شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان، با اشاره به اینکه امسال جشن عاطفه ها طی دو مرحله در استان انجام می شود، گفت: مرحله اول این جشن در حال حاضر در حال برگزاریست و مرحله دوماین جشن نیز 10 مهرماه امسال در مدارس سراسر این استان برگزار می شود.

صادقی خاطرنشان کرد: 250 هزار پاکت پول در مدارس استان کرمان توزیع می شود تا کمک های خانواده ها برای دانش آموزان نیازمند جمع آوری شود.

وی تصریح کرد: در جشن عاطفه ها تلاش می شود تا انگیزه و امید لازم بین دانش آموزان و دانشجویان محروم برای ادامه تحصیل و رسیدن به مدارج عالی تحصیلی فراهم شود.

گفتنی است: هر ساله در آستانه بازگشایی مدارس، جشن عاطفه ها برگزار می شود تا کمک های مردمی به دانشجویان و دانش آموزان محروم جمع آوری شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار