اختتامیه هشتمین مسابقات ورزشی کارکنان زن زندان های استان به میزبانی زندان زرند برگزارشد.

مسابقات روزشی کارکنان زن زندان های کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرپرست اداره كل اقدامات تامینی و تربیتی استان در آئين اختتاميه اين دوره از مسابقات گفت : ورزش زندان ها روز به روز پر تلاش تر از گذشته در حال برگزاري است و در برگزاري فعاليت هاي ورزشي به دنبال توسعه فرهنگ ورزش در زندانها هستيم.

رمضان امیری افزود : آگاه سازي بيشتر افراد از فوايد ورزش، استفاده بهينه از امكانات موجود بر اساس برنامه ريزي مناسب و استفاده از نيروها و مربيان مجرب از جمله راه هاي ايجاد پويايي بيشتر در ورزش است.

وي با اشاره به مسئولیت مهم پرسنل سازمان زندان ها در راستاي اصلاح و تربيت مددجويان، خاطر نشان کرد : با توجه به اهميت ورزش و ايجاد روحيه شادابي و نشاط در بين كاركنان زندانها در تلاشيم اين قبيل فعاليت ها در زندانها براي پرسنل و مددجويان بيشتر مورد توجه قرار گيرد.

سرپرست اداره كل زندانهاي استان كرمان گفت :لایه زیرین هر شهرستان زندان است و ايجاد زمينه بازگشت شرافتمندانه و عزتمندانه مددجويان به زندگي فردي و اجتماعي يكي از تاثيرات مهم فعاليت هاي فرهنگي، هنري، ورزشي و قرآني در زندان ها است و برای اینکه بتوانیم به قشر آسیب دیده زندانیان کمک نمائیم این امر مستلزم تعامل و همکاری با دستگاه های قضائی است.

وی ، زندانباني را حرفه اي بسيار سخت و طاقت فرسا دانست و گفت: ايجاد نشاط و شادابي در بين كاركنان زن زندانها از جمله اهداف مهم برگزاري اين مسابقات بوده است.

در پایان با اهداء لوح تقدیر و جوایزی از تیم ها و نفرات برگزیده این دوره از مسابقات ورزشی کارکنان زندانهای استان تجلیل شد.

انتهای پیام/ ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار