مشهد؛

آغاز به کارنخستین دوره تربیت مربی "عقاید قرآنی" در مشهد

نخستین دوره تربیت مربی عقاید قرآنی (طرح نور معرفت) با حضور دانش پذیران قرآنی در هتل نور ولایت مشهد آغاز به کار کرد.

نخستین دوره تربیت مربی به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیرمسئول موسسه نورالمجتبی (ع)، اظهار کرد: ارتقای سطح معارف قرآنی در کشور، آشنایی مربیان با عقاید اسلامی با محوریت قرآن و نشر معارف قرآنی در کشور توسط مربیان با برگزاری کلاس های عقاید قرآنی، از اهداف برگزاری این دوره است.
سید محسن میرباقری افزود : محتوای آموزشی دوره مجازی شامل آموزش عقاید قرآنی(۶۷ ساعت) دربردارنده دروس توحید، معاد، نبوت و امامت است و همچنین دوره حضوری مربوط به روش تدریس عقاید قرآنی شامل ۲۴ ساعت آموزش در قالب اردوی چهار روزه است.
مدیرمسئول موسسه نورالمجتبی (ع)  تصریح کرد: در این اردوی ٤روزه ، ١٤٠قرآن آموز از ٢٢ استان حضور دارند واز کارگاه های تخصصی استفاده می کنند .
میرباقری گفت: ثبت نام در دروس بدون محدودیت سن و میزان تحصیلات انجام پذیرفته و محدود به زمان خاصی نمی باشد و کاربران می توانند در هر زمان پس از ایجاد حساب کاربری، اقدام به ثبت نام در درس مورد نظر نمایند.
عضو هیئت علمی دانشگاه شهید رجایی افزود: لینک آزمون در پایان جلسات هر درس فعال می باشد و دانش پژوهان می توانند پس از مشاهده جلسات آموزشی، در زمان دلخواه در آزمون شرکت نمایند.
میرباقری خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند با مراجعه به سامانه آموزش مجازی مؤسسه نورالمجتی(ع)، می توانند http://namquran.org اطلاعات بیشتر کسب نمایند.
اختتامیه این دوره ،با حضور حجت الاسلام حشمتی معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در روز پنجشنبه ساعت ٩صبح برگزار می شود .
انتهای پیام//ی.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.