15 پروژه آموزشی، ورزشی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تحویل می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: مهر ماه امسال 15 پروژه آموزشی، ورزشی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تحویل خواهد شد که این پروژه‌ها شامل 122 کلاس درس هستند.

مرزبان نظری گفت: زیربنای این 15 پروژه 23 هزار و 400 مترمربع است که برای ساخت این پروژه‌ها حدود 30 میلیارد تومان هزینه شده است.

نظری در ادامه با اشاره به وجود 63 پروژه در دست اجرا در استان گفت: این پروژه‌ها شامل 375 کلاس درس بوده و در زیربنای 63 هزار و 420 مترمربع در دست ساخت هستند.

نظری با بیان اینکه بر اساس برآوردهای صورت گرفته برای تکمیل این پروژه‌ها حدود 30 میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز است، گفت: در خصوص جذب اعتبارات استانی نیازمند کمک مسئولین هستیم.

نظری در ادامه با اشاره به وجود 21 پروژه نیمه تمام در استان کرمانشاه گفت: این پروژه‌ها در حال حاضر به دلیل نبود اعتبار تعطیل هستند.

نظری در ادامه تعداد کلاس‌های درس پروژه‌های نیمه‌تمام استان کرمانشاه را 153 کلاس درس دانست و افزود: این پروژه‌ها 32 هزار مترمربع زیربنا دارند و برای اتمام آنها 32 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، تحویل ، طرح ، اموزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.