ورزشکار بریتانیایی از پارالمپیک ریو کناره گیری کرد

ورزشکار بریتانیایی عنوان کرده است که به علت اینکه حس می کند به علت معلولیتش " تحقیر و مسخره " می شود ،‌از پارالمپیک ریو 2016 کناره گیری کرده است.

ورزشکار بریتانیایی از پارالمپیک ریو کناره گیری کردبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اسکای اسپورت،‌ بتی وودوارد که در پارالمپیک لندن موفق شده بود مدال نقره را از آن خودش کند،‌ عنوان کرده است که به علت اینکه احساس می کند مورد تحقیر و تمسخر قرار می گیرد ،‌از پارالمپیک ریو 2016 کناره گیری کرد. وی بیان کرده است که به علت اختلال دماغی که دارد ،‌ واکنش های خوبی از دیگران دریافت نمی کند و به دلیل همین احساسات ،‌ کناره گیری اش از پارالمپیک ریو 2016 را اعلام می دارد.

وی در این خصوص بیان کرده است :‌

" خیلی ها به من گفته اند که تو نمی توانی با بقیه رقابت کنی و تو موفق نمی شوی به استانداردهای لازم برسی. به نظر من بهتر است که دیگر دی این مسابقات شرکت نکنم. زمانی که شما ورزشکاری پارالمپیکی باشید و از معلولیت رنج ببرید هر روز با مشکلات فیزیکی زیادی باید دست و پنجه نرم کنید و همه چیز برایت مشکل به نظر می رسد. زمانی که با وجود معلولیت در مسابقات به رقابت می پردازی،‌ باعث می شود که احساس حقارت کنی و اعتماد به نفست کم می شود. بنابراین من تصمیم گرفته ام گه در پارالمپیک ریو 2016 شرکت نکنم."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار