مصلای جدید مسجد جامع خرمشهر در روز عید سعید غدیر خم افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛سجاد مومن مسؤول رسانه دفتر امام جمعه شهرستان خرمشهر با تاکید بر اینکه فاز اول مصلای مسجد جامع رو به اتمام است، گفت: شبستان مصلای جدید مسجد جامع خرمشهر با متراژ یک‌هزار و 250 متر و طبقه بالا مسجد که مختص و ویژه بانوان است، از متراژ 800 الی 900 متر برخوردار است.

مومن افزود: این مصلای جدید دارای سیستم خنک کننده‌ای به نام «پکیج یونیت» است که به صورت دومنظوره عملیات گرمایشی و سرمایشی را انجام می‌دهد و قابلیت ایجاد هوای رفت و برگشت در کانال‌ها را دارد.

وی گفت: وجود سیستم ژنراتور برق از دیگر قابلیت‌های این مصلا است که در صورت قطع و وصل برق مسجد، به صورت اتوماتیک برق مسجد به این ژنراتور وصل می‌شود و برق تمام مجموعه مسجد را تامین می‌کند.

مسؤول رسانه دفتر امام جمعه شهرستان خرمشهر با تاکید بر اینکه در مصلای مسجد جامع دو آسانسور مختص بانوان با ظرفیت حمل 12 نفر در هر یک از آنها تعبیه شده است، افزود: ایجاد سیستم اعلام و اطفا حریق، 25 چشمه سرویس بهداشتی و 5 حمام مختص آقایان، سرویس‌ بهداشتی مختص معلولان و 15 چشمه سرویس بهداشتی مختص بانوان از دیگر قابلیت‌های مصلای جدید مسجد جامع خرمشهر است.

مومن گفت: فاز اول این مصلا در روز عید غدیر با حضور آیت‌الله سید احمد خاتمی، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.