آبادان؛

افتتاح جایگاه سوخت فتح زیدون در محور زیدون به امیدیه

جایگاه سوخت فتح زیدون با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛سید ذبیح‌الله فرخنده‌زاده بخشدار زیدون در حاشیه مراسم افتتاحیه جایگاه سوخت زیدون گفت: این جایگاه سوخت با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 350 میلیون تومان توسط بخش خصوصی در محور زیدون به امیدیه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

فرخنده‌زاده افزود: این جایگاه سوخت در 3 هزار متر مربع زمین و با 380 متر زیر بنا در دهستان قلعه کعبی که محور اصلی و جاده امیدیه به سمت بهبهان و گچساران است ساخته شده است.

وی با اشاره به توسعه بخش خصوصی در منطقه زیدون گفت: امید است با سرمایه‌گذاری درست و به موقع بتوان کمک به‌سزایی به اشتغال‌زایی و تولید داشته باشیم.

بخشدار زیدون افزود: تاکنون چهار جایگاه سوخت در زیدون وجود دارد که این امر نشان‌دهنده تردد بالای ماشین‌آلات از محور زیدون به‌عنوان قطب اقتصادی و چهار راه اصلی مواصلاتی استان خوزستان به بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد است.

فرخنده‌زاده  با اشاره به ظرفیت‌ها و توان منطقه و استعداد خوب در زمینه اقتصادی زیدون گفت: این استعداد در منطقه وجود دارد که با اتکا به توان بخش خصوصی بتوان نقش به‌سزایی در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در منطقه زیدون داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.