سرپرست شهرداری شهر صدرا از راه‌ اندازی "خط سریع‌ السیر اتوبوس" صدرا تا حرم مطهر شاهچراغ (ع) خبر داد.

راه ‌اندازی خط  اتوبوس صدرا تا حرم مطهر شاهچراغ (ع)به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عباس ملک ‌زاده سرپرست شهرداری صدرا با بیان اینکه یکی از مشکلات بزرگی که شهروندان شهر صدرا هر روز با آن مواجه هستند مسیر تردد بولوار خلیج ‌فارس بود، که به دلیل وجود ناهمواری ‌ها و از بین رفتن آسفالت در بعضی نقاط باعث تصادفات شدیدی می شد، گفت: برای انجام این خدمت با سازمان اتوبوس ‌رانی شیراز به تفاهم رسیده‌ایم و به ‌زودی این خط فعالیت خود را آغاز می کند.
وی افزود: سیستم حمل ‌و نقل عمومی صدرا بسیار فرسوده است، که برای رفع این مشکل 25 اتوبوس را به ‌زودی به ناوگان اتوبوس ‌رانی این شهر اضافه می کنیم که در کنار آسفالت معابر فاز 2 مشکل تردد مردم این قسمت برطرف می ‌شود.
سرپرست شهرداری صدرا بیان کرد: فراخوان واگذاری 30 تاکسی را انجام داده‌ایم که متقاضیان می‌ توانند برای آگاهی از شرایط  واگذاری به این شهرداری مراجعه کنند.
ملک‌زاده ادامه داد: با همکاری و سرمایه‌ گذاری بخش خصوصی به‌ زودی عملیات ساخت بزرگ ‌ترین شهربازی استان فارس و شاید جنوب کشور در اکوپارک صدرا آغاز می شود که در این شهربازی جدید ترین و مجهز ترین وسایل بازی وجود دارد.
او خاطر نشان کرد: بلندترین چرخ‌ و فلک کشور در این شهر بازی ساخته می شود تا شهر صدرا سهم بالایی در جذب گردشگران داخلی و خارجی داشته باشد و از این طریق رونق بالایی را در آن پیش ‌بینی می‌ کنیم.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.