به مناسبت سالروز ازدواج مولای متقیان (ع) و حضرت زهرا(س) به همت یکی از موسسه های خیریه شاهرودجشن ازدواج 250 زوج شاهرودی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود، فرماندار شاهرود در این مراسم همدلی، صفا و صمیمیت را لازمه ایجاد فضایی آرام در خانواده ها دانست و گفت: علت جدایی بیش از 50 درصد خانواده هایی که از هم جدا می شوند، نبود همدلی و تفاهم میان زن و شوهر است.
در این جشن به همت یکی از موسسه های خیریه شاهرود  250 زوج و خانواده های آنان حضور داشتند.
سید محمد رضا هاشمی با بیان اینکه در زندگی های موفق آموزه های دینی پایدار است، افزود: باید سبک زندگی ایرانی اسلامی در خانواده ها حاکم و برقرار باشد.
وی تأکید کرد: پدران و مادران برای برگزاری ازدواج های آسان و به دور از هزینه های اضافه به جوانان کمک کنند.
مدیر عامل موسسه خیریه برگزار کننده این مراسم نیز  هدف از انجام این کار را ترویج ازدواج آسان و تحکیم بنیان خانواده دانست و افزود: این برنامه امسال برای چهارمین سال متوالی برگزار می شود.
سهیلا غلامی با بیان اینکه کم سن و سال ترین شرکت کننده عروس خانمی 13 ساله است، گفت: بزرگ ترین آن ها نیز زوجی 40 ساله هستند.
وی همچنین یادآور شد: برنامه های آموزشی مربوط به مهارت های زندگی و دوره های آموزشی پیش گیری از بیماری های ژنتیکی برای آگاهی زوجین از سوی این مرکز برگزار شده و درصورت نیاز به مشاوره به مراکز دولتی نیز فرستاده شده اند.
حضور هنرمندسینما و تلویزیون افسانه بایگان، اجرای مراسم نمادین خنچه توسط کودکان و موسیقی کردی از جمله برنامه های این جشن بود.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.