مانور بازگشایی مدارس ۲۴ شهریورماه در قزوین برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: این مانور با هدف آماده سازی مدارس شامل نیروی انسانی-فضاهای آموزشی، تجهیزات آموزشی و نظام آراستگی جهت بازگشایی مدارس برگزار می شود.خواهد شد .

 سالار قاسمی افزود: این مانور در تمام دوره های تحصیلی در مدارس ابتدایی، دوره اول متوسطه و دوره دوم متوسطه اجرا می شود و تمهیدات لازم را برای اجرای مطلوب برنامه های ویژه این روز پیش بینی شده است.

وی  بیان کرد: مراسم نمادین استانی مانور بازگشایی مدارس در دبیرستان دوره دوم امام حسین(ع) شهرستان تاکستان برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین خاطر نشان کرد: همچنین مراسم روز امید ها ویژه دانش آموزان پایه دهم متوسطه نیز در این روز برگزار خواهد شد .

قاسمی تصریح کرد: مراسم روز جوانه ها ویژه دانش آموزان پایه هفتم و مراسم روز شکوفه ها ویژه دانش آموزان پایه اول ابتدایی در روز ۳۱ شهریور ماه برگزار و مراسم آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس در روز شنبه سوم مهر ماه اجرا می شود.

وی تأکید کرد: بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس و نیز عید سعید غدیر خم تقارن دارد، لذا برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در ادارات و مدارس و دعوت از رزمندگان، ایثارگران ، دعوت خانواده شهدای دفاع مقدس در مراسم بازگشایی مدارس و نیز توجه به اعیاد اسلامی به ویژه عید غدیر خم از جمله برنامه های آغاز سال تحصیلی جدید است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: سال تحصیلی ۹۶-۹۵ را با شعار «مهری ماندگار با تدبیر و اعتدال» آغاز می شود .

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.