عضو شورای شهر اصفهان به لزوم حمایت وزیر کشور از استاندار اصفهان برای پیگیری مشکلات استان تاکید کرد و گفت: ما از مدیریت شهری نیز توقعی جز حرکت جهادی نداریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نورالله صلواتی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشره به برخی از شایعات ایجاد شده در فضای مجازی مبنی بر استعفای استاندار اصفهان اظهار داشت: نمی‌دانیم منشاء این شایعات کجاست اما باید توجه داشته باشیم که امسال سال آخر فعالیت دولت تدبیر و امید است و تغییر و تحول برای این زمان کم باقیمانده مناسب نیست.

وی با بیان اینکه استاندار اصفهان تاکنون در خصوص پیگیری مشکلات قدیمی استان اصفهان فعالیت‌های شایسته‌ای را انجام داده است، تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم که با وجود عدم همراهی دولتمردان و مسئولان، استاندار اصفهان تا پای استعفا برای آب پیش رفت و حمایت جدی از وی بر همه ما واجب است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه با اشاره به بحران آب و آلودگی هوا در شهر اصفهان ابراز داشت: وزیر نیرو باید در خصوص این مشکلات پاسخگو باشد.

وی با بیان اینکه امروز زمان رسیدگی به اختلافات گذشته است، تصریح کرد: باید از وزیر نیرو سوال شود که چرا پا بر روی بحث‌های کارشناسی طرح بهشت آباد گذاشته است و چرا مصوبات ۹ ماده‌ای شورای عالی آب برای اصفهان اجرایی نشده است.

صلواتی با اشاره به تشکیل کارگروه احیای دریاچه ارومیه گفت: زاینده رود چیزی از دریاچه ارومیه کم ندارد و باید برای این رودخانه نیز کارگروه احیا تشکیل شود.

وی با اشاره به اینکه سوال ما از مسئولان وزارت نیرو چرایی بی‌توجهی به دستور رئیس جمهور در خصوص احیای دائمی رودخانه زاینده رود است، ابراز داشت: مگر آقای روحانی نگفتند که مدیریت یکپارچه حوضه‌های آبریز تصویب شده است. چرا دولت اجرای سامانه دوم آب شرب را شروع نمی‌کند. مگر رئیس جمهور به وزیر نیرو و استاندار اصفهان اعلام نکرد اگر آب زاینده رود کافی هم نباشد، نباید آب از رودخانه برود. آقای چیت‌چیان چرا کار کارشناسی بهشت‌آباد را کنار گذاشته‌اید.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه به لزوم حمایت وزیر کشور از استاندار اصفهان برای پیگیری مشکلات این استان تاکید کرد و ابراز داشت: ما از مدیریت شهری نیز توقعی جز حرکت جهادی نداریم و خواستار اتمام پروژه‌ها هستیم.

وی در ادامه فعالیت‌های شهرداری در حوزه راه‌اندازی نیروگاه‌های خورشیدی و همچنین انعقاد قراردادهای جدید در این حوزه را مثبت ارزیابی کرد و بیان داشت: در حال حاضر ۲۷ نیروگاه برق اصفهان ۳۴۵ کیلووات ساعت برق تولید می‌کند که این میزان تولید برق می‌تواند انرژی مورد نیاز پروژه‌های در دست اجرای شهرداری اصفهان را تکمیل کند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار