امدادرسانی به 53 خانوار سیل زده و آسیب دیده از بارش های رگباری پنجشنبه شب و بامداد جمعه در شهرستان های مختلف استان با بکار گیری 18 گروه این جمعیت انجام شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛مدیر عامل جمعیت هلال احمر حسین احمدی گلستان گفت:این امداد رسانی در شهرستانهای گرگان ، کردکوی ، بندرگز ، مراوه تپه ، مینودشت و آزادشهر انجام شده است. 

وی گفت: در این خصوص به 211 تن حادثه دیده گرفتار در سیلاب و آبگرفتگی در مناطق مختلف استان گلستان امداد رسانی شد. 

مدیرعامل هلال احمر گلستان تصریح کرد: در این ارتباط 40 تخته پتو، 45 تخته موکت، 105کیلو گرم نایلون، 68 قوطی کنسرو، 4 ست ظروف، 4 دستگاه کلمن آب، 40 کیلو گرم برنج، هشت قوطی روغن مایع و هشت کیلوگرم شکر نیز بین آسیب دیدگان توزیع شده است. 

احمدی همچنین افزود: متاسفانه در پی این حادثه و بروز سیلاب در مراوه تپه 3 نفر و در روستای قزلجه آق امام آزادشهر یک نفر بر اثر صاعقه جان خود را از دست دادند. 

بارش های رگباری همراه با توفان و آذرخش پنجشنبه شب و بامداد جمعه در گلستان خسارات بسیاری به ابنیه ، منازل و شبکه آب و برق برخی شهرستانهای استان وارد کرد. 

استان مرزی گلستان واقع در شمال کشور با توجه به موقعیت جغرافیایی و شرایط آب و هوایی از مناطق مستعد حوادث غیر مترقبه همچون سیل، رانش زمین و زلزله است.


انتهای پیام/پ


برچسب ها: سیل زده ، آسیب دیده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.