مشهد؛

لزوم بصیرت آفريني و حفظ هوشياري جهان اسلام در برابر توطئه‌های استكبار

توليت آستان قدس رضوي در ديدار با دبيركل گروه مقاومت اسلامي «حركت النجباء» عراق بر لزوم بصیرت آفريني در ميان مسلمانان و حفظ هوشياري جهان اسلام در برابر توطئه‌هاي استكبار تاكيد كرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام والمسلمين سيد ابراهيم رئيسي در اين ديدار كه در تالار ولايت حرم مطهر رضوي برگزار شد، گفت: عنایت پروردگار متعال، همت نیروهای مسلح و ورود بسيج مردمی به عرصه مبارزه، عامل توفيقات جبهه مقاومت در عراق و سوریه است.
وی تصريح كرد: امروز با تلاش مجاهدان غيور اسلام، شرایطي در ميدان نبرد با داعش در عراق ايجاد شده كه برتری و ابتکار عمل در دست نیروهای عراقی قرار گرفته است.
عضو شوراي عالي حوزه علميه خراسان اظهار داشت: اينكه گروه‌هاي تكفيري و سلفي مدتي است از ادعا و رجزخواني دست برداشته‌اند، نشان از آن دارد كه رزمندگان اسلام در ميدان نبرد دست برتر و ابتكار عمل را دارند و تروريست‌ها در موضع ضعف قرار گرفته‌اند.
عضو هيئت رئيسه مجلس خبرگان رهبري در ادامه با تجليل از اراده مصمم و قوي نيروهاي جبهه مقاومت، افزود: اعتقادات قوي و ایمان عميق اسلامي، بزرگ‌ترين سرمایه نیروهای مقاومت و دليل توفيقات آنان در میدان نبرد است.
وي میدان نظامی را بخشی از جريان مبارزه با جريانات منحرف و افراطي خواند و گفت: ما معتقديم كه به هيچ عنوان نبايد داعش را به عنوان جريان تندروي اهل سنت دانست، اين گروهك‌هاي تروريستي بدون ترديد عوامل اسرائيل و صهيونيسم جهاني براي ضربه به اسلام هستند.
حجت الاسلام و المسلمين رئيسي داعش را عامل پيش برنده اهداف صهیونیسم در منطقه خواند و تصریح کرد: تاريخ گواهي بر اين حقيقت است که وهابيت جرياني منحرف و دست پرورده انگليس بوده كه در الازهر جنايات زيادي را عليه برادران اهل سنت مرتكب شده است.
وي تلاش گروه مقاومت اسلامي «حركت النجباء» را در شكل دهي و انسجام نیروهای مقاومت و کمک به ارتش عراق تحسين برانگيز توصيف و عنوان كرد: طي 8 سال دفاع مقدس نقش بسیج و وحدت مردمی در کنار نیروهای مسلح، در پيروزي جبهه اسلام بسیار تعیین کننده بود، امروز نيز براي پيروزي اسلام بايد تمام ظرفیت مسلمانان متحد شوند.
حجت الاسلام والمسلمین اکرم الکعبی، دبير كل گروه مقاومت اسلامي «حركت النجباء» هم در این دیداربا بيان اين مطلب كه ان شاءلله به زودي موصول آزاد خواهد شد، تصريح كرد: نیروهای مردمي حشد الشعبی توان چشم گيري دارند و می توانند بدون کمک دیگران موصل را آزاد کنند.
اکرم الکعبی همچنين درباره جبهه مقاومت در سوريه گفت: در سوريه باوجود تبليغات سوء دشمن، داعش در استيصال است و ان شاءلله پيروزي نزديك خواهد بود.
انتهای پیام//ی.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.