منتخب مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاري يادواره شهدای مدافع حرم به تقويت فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه و همچنین تقویت روحیه مدافعین و مبارزین راه ائمه اطهار(ع) كمك مي كند

برگزاری یادواره‌های شهدای مدافع حرم موجب تقویت فرهنگ ايثار و شهادتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، حسین مقصودی در مراسم یادواره شهیدان رضا دامرودی و علی شمس آبادی 2 شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) شهرستان سبزوار، گفت: آمريكا در تلاش براي حفظ و تشكيل گروه‌هاي تروريستي جديد در منطقه است.
وی افزود: آمريكايي‌ها از قدرت گيري كشورهاي اسلامي مي ترسند و اين موضوع سبب شده به سمت افزايش گروه‌هاي تروريستي و راه اندازي جنگ‌هاي نيابتي حرکت کنند.
منتخب مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: در گذشته برخي از كشورهاي عرب گروه‌هاي تكفيري را به عنوان گروه‌هاي جهادي در منطقه معرفي مي كردند اما امروز به بركت جمهوري اسلامي ايران ماهيت آن گروهك‌هاي تروريستي روشن شده و ملت‌هاي مسلمان آنها را به عنوان تروريست‌هاي تكفيري مي شناسند.
مقصودی خاطرنشان کرد: مهمترين اقدام در جلوگيري از رشد اين گروهك‌ها بصيرت افزايي و شناساندن آنها به آحاد جامعه اسلامي است.
وي همچنين ياد و خاطره شهداي عزيز را گرامي داشت و گفت: برگزاري يادواره شهدا مدافع حرم به تقويت فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه و همچنین تقویت روحیه مدافعین و مبارزین راه ائمه اطهار(ع) كمك مي كند.
در ادامه این یادواره حسين روشن رزمنده جبهه مقاومت و یکی از مدافعین حرم فاطمی شهرستان سبزوار در سخنانی گفت : براي داعش شيعه و يا سني معنا ندارد زيرا هدف نهايي آنها مخدوش كردن چهره و نابودي كامل اسلام واقعي است.
وي افزود: امروز تفكر مقاومت اسلامي در جبهه هاي نبرد با داعش فراگير شده و بخشي از آن مديون حضور مدافعين حرم در جبهه هاي نبرد با تكفيري‌ها است.
اين رزمنده جبهه مقاومت گفت: مدافعان حرم نه تنها براي حفظ حرم اهل بيت(ع) و دفاع از حريم ايران اسلامي بلكه براي نجات اسلام راستین پا به جبهه‌های دفاع از حق گذاشته‌اند.
انتهای پیام//



برچسب ها: یادواره ، فرهنگ ، شهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.