کارگاه آموزشی طرح امید به مدت چهار روز در کرمانشاه در حال برگزاری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمانشاه گفت: اجرای کار فرهنگی در جامعه دشوار شده است.

بهمن مرادی فر در مراسم افتتاحیه کارگاه آموزش تربیت مربی مدیریت مهارت و دانش (طرح امید) که با حضور مسئولان دستگاه‌های ذیربط، مدرسین و مربیان طرح امید در سالن شهید قدوسی دادگستری کل استان کرمانشاه برگزار شد، رسالت آموزش در حوزه تعلیم و تربیت را بسیار اساسی عنوان کرد.

این مقام قضایی با اشاره به اینکه کار فرهنگی در جامعه دشوار شده است، پرداختن به کار فرهنگی را گریزناپذیر خواند و یادآور شد: همه سنین اعم از اطفال، نوجوانان و بزرگسالان نیاز به آموزش و کار فرهنگی دارند.

مرادی فر با اشاره به گستره زیاد مخاطبین مهارتهای دانش و رفتار که همه اقشار حتی زندانیان را نیز شامل می شود و با حائز اهمیت برشمردن فعالیتهای فرهنگی به خصوص برای دانش آموزان و زندانیان، افزود: یقینا زندانیانی که حافظ قرآن می‌شوند، بعید است که یک بار دیگر به کارخلاف کشیده شوند.

کارگاه آموزشی طرح امید به مدت چهار روز در دو کارگاه ویژه آقایان وبانوان در دادگستری کل استان کرمانشاه در حال برگزاری است.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، برگزاری ، طرح ، امید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.