مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه گفت:هواداران بعثت نقش بسیار مهمی بر روی سکوها دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه بر نقش هواداران تیم‌های ورزشی در کسب پیروزی و یا احیانا شکست آنها تاکید کرد.

افشین حسنی گفت: باید بپذیریم که خوب بازی نکردیم. به نظرم در کارهای دفاعی ضعیف بودیم و دلیل مشخصی برای آن وجود ندارد. ما شروع خوبی نداشتیم و در قسمت هجومی ضعیف بودیم.

مدیرعامل باشگاه بعثت با دعوت از هوداران برای حضور در ورزشگاه و حمایت از تیم بعثت گفت: اصلا نیازی نیست که بر نقش هواداران بعثت تاکید کنم. آن هایی که بعثت را دوست دارند به خوبی می دانند شرایط این تیم چقدر حساس است و در این شرایط باید به تیم کمک کنند و قطعا هواداران بعثت نقش بسیار مهمی بر روی سکوها دارند.

وی اضافه کرد: از هواداران دعوت می کنم روز دوشنبه به ورزشگاه ها بیایند و تمام سعی ما این است که در اولین مسابقه ای که میزبان هستیم آنها را شاد به خانه هایشان بفرستیم.

حسنی همچنین با انتقاد از مسئولان کرمانشاه نسبت به عدم حمایت از تیم بعثت تصریح کرد: تاکنون هیچ نهادی از تیم بعثت حمایت نکرده و امیدواریم مسئولین حداقل حمایت های معنوی خود را از باشگاه بعثت دریغ نکنند.

گفتنی است: دوشنبه هفته جاری (15 شهریور ماه) تیم بعثت از هفته دوم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در ورزشگاه انقلاب کرمانشاه میزبان گیتی پسند اصفهان خواهد بود. این بازی راس ساعت 17 برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، بعثت ، میزبان ، گیتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.