سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان کرمانشاه به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مراسم اختتامیه این مسابقه ها با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه،مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان و جمعی ازفعالان قرآنی استان، امروز(13 شهریور) در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام مجید میرزایی معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در این مراسم برگزاری اینگونه مسابقات را تلاش در راستای ترویج و نشر قرآن کریم در جامعه عنوان و ابراز امیدواری کرد: برگزاری اینگونه مسابق ه ها فتح بابی برای قرآنی‌تر شدن فضای جامعه باشد.

میرزایی با تاکید بر اینکه این مسابقه ها فضای استان را قرآنی کرده ‌است، گفت: باید برای حفظ فضای قرآنی ایجاد شده تلاش کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه در مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان کرمانشاه 208 نفر به رقابت با هم پرداختند، گفت: این تعداد شامل 90 نفر از برادران و 118 نفر از خواهران بودند.

وی با بیان اینکه امسال شاهد حضور متسابقینی از همه شهرستان‌ها بودیم، گفت: شهر کرمانشاه با 12 نفر مقام اولی رتبه نخست مسابقات استانی را بدست آورد و پس از آن به ترتیب شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، پاوه، اسلام‌آباد غرب، کنگاور و سنقروکلیایی در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

در پایان این مراسم چهره‌های برتر مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات سراسرسی قرآن کریم استان کرمانشاه معرفی شدند.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، سی ، نهمین ، مسابقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.