مراسم تودیع و معارفه رئیس فدراسیون هندبال درغیاب مهدوی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم تودیع  ابوالحسن مهدوی و معارفه عباسعلی اکبری سرپرست جدید فدراسیون هندبال در غیاب مهدوی  امروز در محل فدراسیون هندبال برگزار شد. 

در این مراسم احمد گودرزی مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون ها و اسد مدیر کل ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان حضور داشتند. طی این مراسم فرامرز می آبادی در غیاب مهدوی گزارشی از عملکرد فدراسیون و رءیس سابق فدراسیون در 18 ماه گذشته ارائه داد.

احمد گواری در مراسم معارفه سرپرست فدراسیون هندبال در محل فدراسیون اظهار داشت: آمدن و رفتن ها در ورزش اولین بار نیست و آخرین بار هم نخواهد بود و طی این چند سال آدم های مختلفی در فدراسیون ها آمدند و رفتند و فراخور توانایی خود اثراتی گذاشتند و الان هندبال شبکه ای است که مخاطب و جمعیت زیادی دارد.
وی در ادامه افزود: اینکه در هر مقطع چقدر مفید هستیم را کارشناسان باید اعلام کنند ولی مهدوی کارهای خوبی کرد و دوست داشتم که در این مراسم حضور داشتند. وی از بزرگان ورزش است اما به دلیل مشکلات جسمی نتوانستند ادامه دهند.

مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون ها خاطر نشان کرد: هر کسی در هندبال آمده خواسته بهترین اثر را داشته باشد و باید از همه آنها تقدیر کرد.امروز هم اکبری که از کارشناسان خوب وزارت ورزش است با اعتماد وزارت ورزش وارد میدان شده است تا کارهای انتخابات را انجام دهد.

اسد، مدیرکل ورزش همگانی نیز تصریح کرد: پیشرفت هندبال در این چند سال محسوس بود و امیدواریم با مدیریت و سرپرستی جدید رشد هندبال با سرعت گذشته ادامه داشته باشد. اکبر با نیروی جوانی خود می تواند نشاط را به هندبال تزریق کند. 

وی با اشاره به کارنامه اکبری در امر ورزش تاکید کرد: قدرت ارتباط خوب اکبری مطمئنا به این رشته کمک می کند. بعلاوه استفاده از نیروهای جوان و با انگیزه می تواند به فدراسیون و این رشته کمک کند.
فرامرز می آبادی، دبیر فدراسیون هندبال در ادامه این مراسم خاطر نشان کرد: به نمایندگی از مهدوی می گویم که شاید نتایج خوبی در میادین بین المللی به دست نیامد اما با کمک اکبری و افرادی که هدایت را بر عهده می گیرند برنامه ها ادامه خواهد یافت تا این نهال به یک درخت تنومند تبدیل شود. مهدوی با تمام وجود تلاش کرد و حتی سلامتی خود را در این مسیر به خطر انداخت.

در پایان عباسعلی اکبری، سرپرست فدراسیون هندبال در جمع اعضای فدراسیون گفت: از گودرزی و سجادی که دغدغه توسعه ورزش در کشور را دارند سپاسگزارم. امیدوارم با همکاری جامعه هندبال تقویم هندبال را پیگیری و خللی در برنامه های این رشته ایجاد نشود و همه به توسعه این رشته کمک کنند.

وی در ادامه افزود: هندبال پتانسیل خوبی در کشور دارد و امیدوارم با کمک دوستان به اهداف آن برسیم. امیدوارم هندبال بتواند در المپیک به موفقیت های خوبی برسد.



انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار