تمام خدمات شهری شهرداری رامهرمز به پیمانکار واگذار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛عبدالحسین حسینی شهردار رامهرمز گفت: خدمات شهری شهرداری این شهر با کسب مجوز از شورای اسلامی شهر از صفرتا صد به پیمانکار واگذار شد.

حسینی افزود: اولین مطالبه شهروندان از شهرداری بحث آسفالت است که در سال جاری تاکنون 120 هزار مترمربع از معابر شهری را روکش و عملیات آسفالت انجام داده‌ایم که بالغ‌بر 3 میلیارد تومان است.

وی گفت: البته تا رسیدن به مرحله مطلوب و رضایت‌مندی حداکثری مردم فاصله‌داریم که در صورت همکاری مدیران استانی به آن مرحله هم خواهیم رسید.

شهردار رامهرمز افزود: نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس یک هزار و 350 تن آسفالت در سال جاری در اختیار این شهرداری قرارداد که توانستیم بین دو منطقه لرکی آباد و روستای کریم را آسفالت کنیم.

وی گفت: در سال جاری پارک‌های محله‌ای را بهسازی و مشکلات فنی روشنایی برخی مناطق را حل کرده و مابقی نیز با همکاری اداره برق در حال برطرف کردن هستیم.

شهردار رامهرمز افزود: به‌زودی سیستم یکپارچه شهرداری به‌صورت اتوماسیون درخواهد آمد و از انجام امور اداری شهرداری از حالت سنتی خارج خواهد شد که نتیجه آن امنیت اسناد شهرداری و ارائه خدمات بهتر به شهروندان است.

حسینی گفت: خدمات شهری شهرداری را با کسب مجوز از شورای شهر از صفرتا صد به پیمانکار واگذار کردیم که به‌زودی آغاز به کار خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.