آبادان؛

سرمایه اجتماعی مهمترین سرمایه دولت

سرمایه اجتماعی مهمترین سرمایه دولت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛شهبازی فرماندار آبادان گفت: سرمایه اجتماعی که همانا مردم شریف و صبور ایران اسلامی هستند مهمترین سرمایه دولت به شمار می رود.

عزیزاله شهبازی در آئین رونمایی از ۱۰ دستگاه تاکسی پلاک اروند که در محل نمایشگاه دائمی شهرداری واقع در جاده آبادان اهواز انجام شد، افزود: دولت تدبیر و امید در اندکی بیش از سه سال گذشته با وجود تمامی کمبودها در بخشهای مختلف اقتصادی و مشکلات تورمی ناشی از مسائل حادث شده در حوزه نظام بین المللی توانست در جهت کنترل تورم، رشد اقتصادی و مسئولین پذیری گام بردارد.

وی گفت: روحیه مسئولیت پذیری در ارکان اداری دولت و روحیه امیدآفرینی و تدبیر سبب شکل گیری کارها ارزشمندی در سطح کشور شد.

فرماندار آبادان از احیای سایت پرورش میگو، راه اندازی بازارچه مرزی اروندکنار، برداشتن دژ خاکی، شروع به کار ساخت دو واحد صنعتی فسفات کارون و پتروآذرکاسپین، انجام برخی امور در حوزه فرهنگی و ورود تاکسی های پلاک اروند به عنوان برخی از اقدامات انجام شده در راستای تامین رفاه، آرامش روحی و روانی مردم، تسهیل در امر عبور و مرور شهروندان آبادانی نام برد و افزود: نقطه هدف ما ورود ۳۰۰ دستگاه تاکسی پلاک اروند به ناوگان حمل و نقل شهری آبادان است که امید می رود تا پایان امسال حداقل ۱۰۰ تاکسی پلاک اروند به مجموعه شهری افزوده شود.

مدیر بهبود محیط کسب و کار و توسعه رقابت سازمان منطقه آزاد اروندنیز با اشاره به توجه خاص مسئولان این سازمان به توسعه و بهبود وضعیت شهرهای آبادان و خرمشهر گفت: در این راستا گامهای موثری برداشته شده است.

جبار سالم پور افزود: برگزاری جلسات مکرر و تشکیل کارگروههای تخصصی از جمله گامهای ارزشمند مسئولان منطقه برای کمک به رشد اقتصادی منطقه در وهله نخست بود.

وی گفت: با حمایت فرمانداری، همکاری شهرداری و شورای شهر و آبادان و پیگیری سازنده سازمان منطقه آزاد اروند از طریق پلیس راهور آبادان توانستیم تا در جهت کیفی سازی ناوگان حمل و نقل درون شهری و افزایش تعداد تاکسی ها بکوشیم.

سالم پور افزود: برای ورود این تاکسی ها هیچ عوارضی از سوی سازمان منطقه آزاد اروند از مالکان تاکسی ها دریافت نشد.

مدیر بهبود محیط کسب و کار و توسعه رقابت سازمان منطقه آزاد اروند از آمادگی واحد متبوعه خود در راستای کمک به توسعه حمل و نقل درون شهری در کنار سایر دستگاههای مربوطه خبر داد و گفت: امید می رود تا با کمک سایر دستگاههای اجرایی شهر هر آنچه را که برای تامین رفاه و آسایش مردم لازم است را فراهم کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.