ارائه مجوز خدمات بیرون استانی تاکسی‌های پلاک اروند خرمشهرلازم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرماندار خرمشهر گفت: باید مجوز خدمات بیرون استانی به تاکسی‌های پلاک اروند خرمشهر داده شود.

ولی‌الله حیاتی در حاشیه مراسم رونمایی از خودروهای تاکسی پلاک اروند با تقدیر و تشکر از همه مسؤولان، افزود: اتفاق بزرگ و میمون ناوگان حمل و نقل به تاکسی‌های اروند خرمشهر مرهون کار مشترک و دسته جمعی تمامی مسؤولان است.

وی ادامه داد: همه در این اتفاق عزم خود را جزم کردند و این مراسم به ما درس می‌دهد که اگر در تمامی مسائل دست در دست هم کار کنیم و کنار هم باشیم، توان انجام و اجرای کارهای مهم را داریم.

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: 160 خودروی تاکسی اروند تا پایان سال به ناوگان حمل و نقل شهری افزوده می‌شود و در درون استان انجام فعالیت می‌کنند.

حیاتی افزود: این تاکسی‌ها تاکنون فقط مجوز فعالیت درون استانی را دارند اما ما از مسؤولان خواستاریم تا مجوز خدمات برون استانی هم به تاکسی‌های پلاک اروند داده شود.

وی گفت: من از همه مسؤولان تقدیر و تشکر می‌کنم و به نیابت از استاندار خوزستان از تلاش همه تشکر و دستان مسؤولان را می‌فشارم و امیدوارم در سایه همدلی و تعامل گام‌های بیشتری برداریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.