تقی کبیری گفت:کساني که درفضاي مجازي دنبال اختلاف افکني بين امام جمعه ،فرماندار ونماينده وساير مسئولان هستند يقين بدانند که خواب شان تعبير نخواهد شد .

به گزارش    خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،   نماينده مردم شهرستان خوي وچايپاره قبل از خطبه ها نماز جمعه اين هفته شهرستان خوي با ارائه از گزارش سه ماهه عملکرد خود به نماز گزاران گفت: هنوز وارد مجلس نشده و اعتبارنامه ها تصویب نشده بود که با رایزنی های انجام گرفته، جلسات مختلفی با مسئولان ارشد کشور برگزار کرده و از آنها قول گرفتیم پروژه های خوی را در اولویت قرار دهند که آقای پور محمدی معاون سازمان برنامه و بودجه کشور نیز در جلسه فرمانداری به این موضوع اشاره کردند.

وي سفر دو معاون سازمان برنامه و بودجه به خوی را حاصل پیگیری های انجام گرفته عنوان کرد و افزود: آقای پور محمدی و دکتر نمکی قرار نبود به خوی بیایند اما پیگیری های لازم را انجام دادیم و در فرصت دو ساعته ای که داشتند، با هلی کوپتر خود را به خوی رسانده و ضمن بازدید از بیمارستان های در دست احداث خوی، دستورات لازم برای تسریع و تسهیل در روند این پروژه ها را صادر کردند.

کبیری، با قدردانی از دکتر نوبخت، خانم مولاوردی و دکتر قاضی زاده هاشمی اظهار داشت: حضور همزمان دو معاون رئیس جمهور و یک وزیر در شهرستان خوی یک حادثه و واقعه بی نظیر بود که ثمرات بسیار خوبی به دنبال داشت.

کبیری در ادامه، گزارشی از فعالیت های خود در سه ماه اخیر ارائه کرد و گفت: اولین کسانی که باید در جریان فعالیت های قانون گزاران کشور قرار بگیرند شما مردم هستید تا ان شاء ا... در مسیر رشد و تعالی و پیشرفت و عدالت، حامی جدی برنامه ریزان نظام مقدس جمهوری اسلامی باشید.

وی افزود: در ابتدای راه، به کمک مسئولان ارشد خوی و چایپاره، مسیر تعریف شده ای را برای توسعه این دو شهرستان ترسیم کرده و مشکلات جاده ها، بیمارستان ها و آب شرب را در اولویت برنامه های خود قرار دادیم و خوشبختانه به پشتوانه طوماری که شما امضا کردید، هر سه مورد را به صورت قوی پیش بردیم.

نماینده شهرستان های خوی و چایپاره، از صدور دستورات لازم توسط دکتر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برای تخصیص ۷۰ میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل بیمارستان آیت الله خویی(ره)و احداث جاده خوی - رازی از محل اعتبارات ملی خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه آقای نوبخت، هفته گذشته دستور تسریع و تسهیل هر دو موضوع را صادر کرده و در مورد بیمارستان صراحتاً اعلام کردند "با نظر موافق اقدام گردد"، در مورد جاده هم بلافاصله مشاوران سازمان برنامه و بودجه عازم خوی شده و مطالعات لازم را تهیه کرده اند و قرار است ظرف یک ماه آینده گزارش های خود را تکمیل و به سازمان مربوطه تحویل دهند.

وی، در خصوص موضوع ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در خوی هم گفت: صراحتاً اعلام می کنم که در این زمینه فرصت سوزی شده است چرا که وقتی در سال ۸۹ ماکو به منطقه آزاد و سلماس به منطقه ویژه اقتصادی تبدیل شد، خوی برای رسیدن به هر کدام از این مناطق، جایگاهی بالاتر از ماکو و سلماس داشت و خود آقای ترکان هم به این موضوع اعتراف می کنند.

کبیری، تخریب کنندگان نماینده مردم به بهانه عدم ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در خوی را کاندیداهایی معرفی کرد که در زمان انتخابات مجلس، میلیاردها تومان هزینه کرده بودند تا از این مسند بالاترین سوء استفاده را بکنند و افزود: تمام این اقدامات باید در سال ۸۹ انجام می گرفت که فرصت سوزی کردند و سلماس از پتانسیل فرودگاه و نیروگاه خوی در نزدیکی این شهر استفاده کرد و این شهرستان را به منطقه اقتصادی ویژه تبدیل نمود، الان هم ما بیکار ننشسته، رایزنی های لازم را انجام می دهیم و به ذهن می رسد، بتوانیم به نتایج خوبی برسیم اما وعده توخالی نمی دهم.

وي در ادامه، به حجم مراجعات مردمی به دفتر نماینده در دو شهرستان خوی و چایپاره اشاره کرد و گفت: هر چند در طول این مدت و برای حل و فصل مشکلات مردم، بیش از ۸۰۰ مورد مکاتبه صورت گرفته، اما در بحث اشتغال و رفع مشکلات مالی آنها، احساس شرمندگی می کنم چون به دلیل وجود برخی محدودیت ها، نتوانسته ام در شان این مردم بزرگوار اقدام درخوری انجام دهم.

سيد تقي کبيري بااشاره به وجود وحدت وهمدلي بين مسئولان خوي وچايپاره گفت: کساني که درفضاي مجازي دنبال اختلاف افکني بين امام جمعه ، نماينده، فرمانداروساير مسئولان هستند يقين بدانند که خواب شان تعبير نخواهد شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.