کنسرت‌ها حاشیه‌سازی است، توان‌ها برای حل مشکلات مردم به‌ کار بسته شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امام جمعه اروندکنار گفت: کنسرت‌ها حاشیه‌سازی است و توان‌ها باید برای حل مشکلات مردم به‌ کار بسته شود.

حجت‌الاسلام مهدی محمدی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر افزود: در بین تمام مسیرهایی که مکاتب مختلف به انسان نشان می‌دهند فقط مسیر مبتنی بر تقوای الهی است که او را به سعادت می‌رساند.

وی گفت: امام جوادالائمه(ع) دارای زندگی ویژه‌ای است و آن این است که با جنگ نرم به مبارزه با توطئه‌های استکبار زمانه پرداخت و با حضور در مجالس علمی که توسط طاغوت زمان برگزار می‌شد حقایق دین مبین را اسلام را تبیین و شخصیت فرهیخته او بر همه علمای زمان روشن‌تر می‌شد اگر چه ایشان در سن کم به امامت امت رسیده بودند.

امام جمعه اروندکنار افزود: در نهایت با استیصال دشمن پس از همه دسیسه‌ها آن امام بزرگوار را به شهادت می‌رساند.

محمدی‌پور با اشاره به روز مبارزه با استعمار انگلیس گفت: مردم دلاور خوزستان و عشایر عزیز عرب نیز در راه مبارزه با انگلیس جنایتکار، رشادت‌ها به خرج داده و شهدایی تقدیم کردند.

وی ضمن تبریک روز ازدواج حضرت فاطمه زهرا(س) و امام علی(ع) افزود: جوان ما و والدین آنها باید از این ازدواج ساده و با برکت الگو بگیرد.

امام جمعه اروندکنار با بیان اینکه ملاک اصلی در ازدواج باید مومن بودن جوان باشد که به‌دنبال آن همه خوبی‌ها را می‌آورد، به روز 17 شهریور اشاره  کردو گفت: امیدواریم همه در راه شهدا باشیم، همان‌گونه که تا کنون بوده‌‌ایم.

وی با ابراز تأسف از اجرای کنسرت در مشهد گفت: این‌ها اولویت ما نیست و مسؤولان ما با پرداختن به این مسائل حاشیه‌ای ذهن‌ها را از موضوعات اصلی منحرف نکنند و توان خود را در حل مشکلات مردم بگذارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.